Ja den är bara 30 väg men leder in och ut ur byn
Äsch, 30 väg, det hade jag inte brytt mig om faktiskt. Det kändes som ett famljen Voltis-hus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är bara 30 väg men leder in och ut ur byn
Där uppifrån får dina barn skolskjuts
Du, jag bor i en håla och älskar det
Rätt svar!!
Har mailat mäklaren så han vet att intresse finns teots att vi ej ksn vara på visningen (Skickar ev svärmor hehe), och om han har må mer info att skicka. Den är tex besiktigad, så om man ev kan få se sånt. Vi får se som sagt tror jag på ödet!
Men i mitt huvud har jag redan flyttat in, typ i januari och fått nytt jobb som startar i februari. Japp
Åled är en väldigt bra akvarieaffär!Håla låter så... negativt Men jag är lite konstig, jag har alltid velat prova bo i en håla Min sambo är lite mer negativ, men finns ju en stor akvariebutik där så jag lovade att han får köpa hur många fiskar han vill (sörjer vårt gamla akvarium, så han sken upp lite haha).
Låter bra med trottoar, och förstod nästan att det bör vara det. Är ju en vbit till skolan dock så man kanske skjutsar som sagt.. hade gillar gångavstånd dock... :P Kräsen haha.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-aled-halmstads-kommun-rorflyvagen-5-6725078 Något för stort, men enda nackdelen tror jag!
Finns även en på ängsflyvägen jag kikat på tidigare, lite dyrare och ngt tristare läge med inklämda hus... men mkt fräscht inne. Vi vill ju inte renovera
Åled är en väldigt bra akvarieaffär!