C

citra

Vet inte om det här är rätt plats men jag chansar, jag hoppas också att moderatorn låter tråden vara kvar!

Min pappas tjej ska tävla SM i Kristianstad nu snart för vallhundar, & behöver boende. Har ni något ställe att rekommendera?
De ville gärna att jag skulle snoka runt lite så jag försöker här! :idea:

Sv: Husbil

Kvaltiden för SM-nöt är 2006-08-21 -- 2007-08-19 och för SM-får är 2006-09-18 -- 2007-09-16, så jag antar att det inte är frågan om SM i vallning??

Ovanstående är nog vad de flesta tänker på i fråga om SM för vallhundar, men du menar visst någonting annat..?

I övrigt, så får man inte annonsera på bukes forum..Det finns radannonser för det ändamålet :p

Sv: Husbil

Men det är lydnads- och agility-SM här om 2 helger, borde rimligtvis vara det som det handlar om. Isåfall finns det camping på plats. Annars har du lite olika campingar i närområdet, gå in på Turistbyrån och kolla.

//E- är funkis på SM

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 790
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 526
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix