Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl ett lagom sätt att närma sig - säga hej? Vilket kan vara trevligt och öka intresset, att lägga märke till, hälsa och sedan lämna till andra parten att följa upp om så önskas.

Hundar som tigger vid bordet får inget.

Precis :). Eller ja för min kompis fungerar det.

Jag har annat (roligare) att göra än att hålla på och rensa trams, trollningar och vad som i slutänden blir rena övertramp = varningar och ev banningar så försök hålla tonen vettig och när ni insett att ni inte kommer någonvart - sluta skriva. Pretty please?

/mod

Det här låter ju fullständigt unikt.

Inga av mina 50+ ligg har vid någon tidpunkt nämnt deras längd under raggningen.

Jag menar, jag ser väl själv om de är långa eller korta. Det är ju inte så att jag för någon form av journal över längden på de jag ligger med.
Va? Det trodde jag alla gjorde :D

För övrigt. Mitt ex är typ 1,95. Jag typ 1,60. Det var sannerligen inte på grund av hans längd vi var ihop. Snarare trots den. Det är så SJUKT OPRAKTISKT! Men han kunde spela gitarr. Och så var han dessutom socialt funktionell. Det gör mycket!

Det här låter ju fullständigt unikt.

Inga av mina 50+ ligg har vid någon tidpunkt nämnt deras längd under raggningen.

Jag menar, jag ser väl själv om de är långa eller korta. Det är ju inte så att jag för någon form av journal över längden på de jag ligger med.

Haha, vi satt ju ner. Så han kanske inte visste om tjejerna uppfattat han var lång.
Men jag tyckte ändå det kändes pinsamt när han nämnde det. Dock verkade ju fungera iaf :)

Det är den bästa egenskapen att ha som alltid kommer vara användbart men sedan så finns det andra faktorer som kommer påverka och göra skillnad inklusive fysiska sådana.

Vilka fysiska faktorer då, menar du? Det är ju i princip som att påstå att endast normsnygga able-bodied människor har sex och relationer.

Och så ser det inte ut i samhället.
(Tack och lov)

Jag kan faktiskt inte komma på en enda fysisk faktor som skulle hindra en från att skapa relationer.

Vilka fysiska faktorer då, menar du? Det är ju i princip som att påstå att endast normsnygga able-bodied människor har sex och relationer.

Och så ser det inte ut i samhället.
(Tack och lov)

Jag kan faktiskt inte komma på en enda fysisk faktor som skulle hindra en från att skapa relationer.
Nej och nu gör du samma sak igen. Det är inte antingen eller men vissa saker kommer fungera bättre än andra. Jag har aldrig nämnt att det skulle hindra en helt utan jag nämnde just att vissa saker hjälpte.

Du tänker att det endast var hans längd och längden enbart som gjorde att han lyckades med raggning?
Han har erkänt det själv. Att det är för att han är lång och stor. Tjejer gillar det. Han är dåligt på att snacka och han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram.

Nej och nu gör du samma sak igen. Det är inte antingen eller men vissa saker kommer fungera bättre än andra. Jag har aldrig nämnt att det skulle hindra en helt utan jag nämnde just att vissa saker hjälpte.

Men slutresultatet är ju detsamma: sex, samlevnad och möjligen familj. Av detta ser jag många, många variationer när det kommer till att frångå norm. Alltså finns det ju inget fysiskt hinder i sig. Det återkommer till sociala interaktioner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 634
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 988
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 252
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Bildtråd