Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok. Jag nappar.

Hur gör de som inte är långa och stora? När är man lång och stor?

Min far är 165 cm lång. Han träffade min mor på krogen. Hur gick det till?

Dom tar initiativ ! Antingen genom att snacka ner tjejerna vid baren eller genom att ta initiativ på dansgolvet med metod 1 eller metod 2.

Det är sant.
Jag pratade med honom om det. Han sa att han gjorde inget , tjejerna kommer fram ändå. Det är för att jag är lång och stor. Är man inte det måste man va duktig på snacka sa han. Vi behövde bara gå förbi två tjejer på en krog sist så kom dom och satt sig och börja prata med honom. Han sa att jag är en stor kill på 190 cm ti tjejerna... och tjejerna vart bara mer intresserade. Dock när han berättade att han hade fru och barn stack dom därifrån efter ett tag :D
Det finns liksom inga genvägar :).
Människor är som katter, hundar osv, har men en bra energi omkring sig och inte är överdrivet ute på jakt efter att klappa dom så kommer dom gärna och umgås. Få kommer fram till någon som är för på och bara vill ta för sig. Sådan energi är sällan trevlig.

Det är sant.
Jag pratade med honom om det. Han sa att han gjorde inget , tjejerna kommer fram ändå. Det är för att jag är lång och stor. Är man inte det måste man va duktig på snacka sa han. Vi behövde bara gå förbi två tjejer på en krog sist så kom dom och satt sig och börja prata med honom. Han sa att jag är en stor kill på 190 cm ti tjejerna... och tjejerna vart bara mer intresserade. Dock när han berättade att han hade fru och barn stack dom därifrån efter ett tag :D
Det finns liksom inga genvägar :).
De såg inte att han var 190 utan blev mer intresserade när han berättade det? Var det på Blindas förening dansandet försiggick?

Dom tar initiativ ! Antingen genom att snacka ner tjejerna vid baren eller genom att ta initiativ på dansgolvet med metod 1 eller metod 2.

Nja, min far är inte bra på att snacka. Morsan dansar inte. Dessutom jobbade hon som servitris på krogen. Och hon har väldigt vassa armbågar.

Hon är 120 lång?

Hör och häpna, hon är några centimeter längre än pappa :nailbiting:

Nej, jag måste ju träna på att ta initiativ och prata med tjejer . Det är bara träning som kan hjälpa...
Men jag vill göra det på rätt sätt. Så jag inte blir nekad 100 ggr innan jag får napp.
PRata med de som individer och ha en intressant konversation. Om du sedan märker ömsesidig attraktion så är det bara att ta det vidare. Eller menar du att du bara tar kontakt och pratar med tjejer för att hitta flickvän och inte som personer?

De såg inte att han var 190 utan blev mer intresserade när han berättade det? Var det på Blindas förening dansandet försiggick?

Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det :). Han använder sina fördelar liksom.

Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det :).
Bara lägg ner, vad är det för fel? Människor är olika, folk attraheras av olika saker. Ingen är lik den andre. Fundera ett tag på hur blinda eller synskadade gör när dom får kontakt med människor och gör lite samma sak.

Nej?
Han vet ju om att tjejer attraheras av det :). Han använder sina fördelar liksom.
Ingen över fem år har någonsin sagt ”jag är en stor kille” till mig. Kan vara därför jag inte hänger med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 638
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 989
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 252
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka