Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oavsett så är det ingen "metod" som gäller utan förmåga att läsa av personer och att hitta personer som är intresserad av en.
Initiativ måste man ju ändå ta om inte kvinnan gör det ?
Min kompis behöver inte ta initiativ då kvinnor kommer till honom eftersom han är lång och stor 190 och 100kg. Men för mig fungerar det inte...

Mina upplevelser går emot allas här.
Jag ser hela tiden tjejer som blir uppraggade av killar på dansgolvet och de tycks vara de som är pang på rödbetan som lyckas...
Enda gångerna jag skulle uppskatta att en man kom fram och ville hångla ute på dansgolvet är om vi normalt hånglar. Typ dagligen.

Min kompis behöver inte ta initiativ då kvinnor kommer till honom eftersom han är lång och stor 190 och 100kg. Men för mig fungerar det inte...
Gå inte dit igen.
Den där valsen har du dragit så oändligt många gånger här. Vi HAR läst om din långa kompis. Alla försök att dra upp det hamnar på samma ställe. Dvs du får otrevligt mothugg. Så släpp. Bara släpp.

Ja och tar du massor med sliskiga initiativ så fungerar det säkert ibland men du kommer även anses vara sliskig och som något negativt väldigt många fler gånger så det är upp till dig om du tycker att det är värt det och ifall du bryr dig om andra personers känslor och upplevelse.

Gå inte dit igen.
Den där valsen har du dragit så oändligt många gånger här. Vi HAR läst om din långa kompis. Alla försök att dra upp det hamnar på samma ställe. Dvs du får otrevligt mothugg. Så släpp. Bara släpp.

Det är sant.
Jag pratade med honom om det. Han sa att han gjorde inget , tjejerna kommer fram ändå. Det är för att jag är lång och stor. Är man inte det måste man va duktig på snacka sa han. Vi behövde bara gå förbi två tjejer på en krog sist så kom dom och satt sig och börja prata med honom. Han sa att jag är en stor kill på 190 cm ti tjejerna... och tjejerna vart bara mer intresserade. Dock när han berättade att han hade fru och barn stack dom därifrån efter ett tag :D
Det finns liksom inga genvägar :).

Som 18 åring när jag var ute och drack (för) mycket med mina kompisar var det lite ett goal att hångla med ett gäng killar varje gång. Då fungerade metod ett utmärkt.

Som 30 + skulle den person som försöker nummer ett få på käften 😑

Det är sant.
Jag pratade med honom om det. Han sa att han gjorde inget , tjejerna kommer fram ändå. Det är för att jag är lång och stor. Är man inte det måste man va duktig på snacka sa han.
Det finns liksom inga genvägar :).
OK.

vi tar det ett arv till innan jag släpper det här hopplösa projektet. :meh:

Men behöver inte vara stor och lång.
Man behöver bjuda in socialt. Vara en intressant person och vara genuint intresserad av andra. Glad och go räcker oändligt långt för de allra flesta.

Tack och adjö.

Men alltså jag fattar inte alla dina trådar om raggning och det motsatta könet @Hero ? Tror du att kvinnor fungerar enligt ngn manual? Tror du att Buke kan liksom lära dig hur sociala relationer fungerar? Jag förstår helt ärligt inte.

OK.

vi tar det ett arv till innan jag släpper det här hopplösa projektet. :meh:

Men behöver inte vara stor och lång.
Man behöver bjuda in socialt. Vara en intressant person och vara genuint intresserad av andra. Glad och go räcker oändligt långt för de allra flesta.

Tack och adjö.

Japp, om man inte är lång och stor så :).
Jag måste hitta andra vägar för att bli intressant !

Som 18 åring när jag var ute och drack (för) mycket med mina kompisar var det lite ett goal att hångla med ett gäng killar varje gång. Då fungerade metod ett utmärkt.

Som 30 + skulle den person som försöker nummer ett på käften 😑
Ja precis, när jag var yngre och mycket mindre självsäker så var det nån slags stamp of approval att bli kladdad på på dansgolvet för då visste man ju att man var snygg och eftertraktad och lyckad även fast det i själen kändes ganska äckligt med svettiga killar som gned sina skrev mot ryggen och flåsade sin redbull vodka breath i nacken. Så då lät jag det hända för det var så det skulla vara.
Nu blir det hårda vassa armbågar och höga ord om någon försöker sig på att ta på mig utan att jag godkänt det. Aldrig OK att ta på folk på dansgolvet om det inte sagt ja!

Men alltså jag fattar inte alla dina trådar om raggning och det motsatta könet @Hero ? Tror du att kvinnor fungerar enligt ngn manual? Tror du att Buke kan liksom lära dig hur sociala relationer fungerar? Jag förstår helt ärligt inte.
Nej, jag måste ju träna på att ta initiativ och prata med tjejer . Det är bara träning som kan hjälpa...
Men jag vill göra det på rätt sätt. Så jag inte blir nekad 100 ggr innan jag får napp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 638
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 989
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 252
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka