Då kanske det inte heller är rätt ställe att experimentera på? Muntligt samtycke är en rätt bra grej...Det är rätt svårt när man inte hör sin egen röst på dansgolvet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanske det inte heller är rätt ställe att experimentera på? Muntligt samtycke är en rätt bra grej...Det är rätt svårt när man inte hör sin egen röst på dansgolvet ?
Ja men då så, då är det väl bara att köra? Det spelar väl ingen roll att cirka alla som svarat (som vanligt) säger motsatsen till det du tror.Det fungerar ju ??
Initiativ måste man ju ändå ta om inte kvinnan gör det ?Oavsett så är det ingen "metod" som gäller utan förmåga att läsa av personer och att hitta personer som är intresserad av en.
Man kan ta initiativ på olika sätt. Det behöver inte innehålla några dominansbeteenden.Initiativ måste man ju ändå ta om inte kvinnan gör det ?
Min kompis behöver inte ta initiativ då kvinnor kommer till honom eftersom han är lång och stor 190 och 100kg. Men för mig fungerar det inte...
Hur ?Man kan ta initiativ på olika sätt. Det behöver inte innehålla några dominansbeteenden.
Sök ögonkontakt och börja prata m någon i baren istället om du nu vill ragga på krogen?Hur ?
Enda gångerna jag skulle uppskatta att en man kom fram och ville hångla ute på dansgolvet är om vi normalt hånglar. Typ dagligen.Mina upplevelser går emot allas här.
Jag ser hela tiden tjejer som blir uppraggade av killar på dansgolvet och de tycks vara de som är pang på rödbetan som lyckas...
Gå inte dit igen.Initiativ måste man ju ändå ta om inte kvinnan gör det ?
Min kompis behöver inte ta initiativ då kvinnor kommer till honom eftersom han är lång och stor 190 och 100kg. Men för mig fungerar det inte...
Har du inte fått svar på det ett oändligt antal gånger redan?Hur ?
Hur ?
Ja och tar du massor med sliskiga initiativ så fungerar det säkert ibland men du kommer även anses vara sliskig och som något negativt väldigt många fler gånger så det är upp till dig om du tycker att det är värt det och ifall du bryr dig om andra personers känslor och upplevelse.Initiativ måste man ju ändå ta om inte kvinnan gör det ?
Gå inte dit igen.
Den där valsen har du dragit så oändligt många gånger här. Vi HAR läst om din långa kompis. Alla försök att dra upp det hamnar på samma ställe. Dvs du får otrevligt mothugg. Så släpp. Bara släpp.
OK.Det är sant.
Jag pratade med honom om det. Han sa att han gjorde inget , tjejerna kommer fram ändå. Det är för att jag är lång och stor. Är man inte det måste man va duktig på snacka sa han.
Det finns liksom inga genvägar.
vara genuint intresserad av andra
OK.
vi tar det ett arv till innan jag släpper det här hopplösa projektet.
Men behöver inte vara stor och lång.
Man behöver bjuda in socialt. Vara en intressant person och vara genuint intresserad av andra. Glad och go räcker oändligt långt för de allra flesta.
Tack och adjö.
Ja precis, när jag var yngre och mycket mindre självsäker så var det nån slags stamp of approval att bli kladdad på på dansgolvet för då visste man ju att man var snygg och eftertraktad och lyckad även fast det i själen kändes ganska äckligt med svettiga killar som gned sina skrev mot ryggen och flåsade sin redbull vodka breath i nacken. Så då lät jag det hända för det var så det skulla vara.Som 18 åring när jag var ute och drack (för) mycket med mina kompisar var det lite ett goal att hångla med ett gäng killar varje gång. Då fungerade metod ett utmärkt.
Som 30 + skulle den person som försöker nummer ett på käften![]()
Japp, om man inte är lång och stor så.
Jag måste hitta andra vägar för att bli intressant !
Nej, jag måste ju träna på att ta initiativ och prata med tjejer . Det är bara träning som kan hjälpa...Men alltså jag fattar inte alla dina trådar om raggning och det motsatta könet @Hero ? Tror du att kvinnor fungerar enligt ngn manual? Tror du att Buke kan liksom lära dig hur sociala relationer fungerar? Jag förstår helt ärligt inte.