A
avslutat medlemskap
Exakt, men ställ dig frågan "vad vill jag själv" för ingen kan ge ett rakt råd och beslutet kan du och bara du ta.Jag tror, helt ärligt, att det är dagen man skapar en sådan här tråd på Buke och frågar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt, men ställ dig frågan "vad vill jag själv" för ingen kan ge ett rakt råd och beslutet kan du och bara du ta.Jag tror, helt ärligt, att det är dagen man skapar en sådan här tråd på Buke och frågar.
Precis! Fler borde göra så! Man har bara ett liv.Jag tror att det bästa sättet är att helt tänka bort hur man lever och hur ens förhållande ser ut och sen fråga sig själv vilket typ av liv man vill leva och hur man vill att ett förhållande ser ut. Om livet och förhållandet ser ut såsom man vill att det ska göra så är man tillsammans med den partnern, men ser det inte ut som man vill och drömmer om så bryter man upp och hoppas på bättre lycka med någon annan.
Sen är det mycket smågrejer som är upp och ner, han vill bo i stan, jag vill bo på landet. Han vill umgås mer jag vill hinna träffa mer vänner.
Jag tror, helt ärligt, att det är dagen man skapar en sådan här tråd på Buke och frågar.
Jag frågade en vän, "När vet man att det inte kommer funka?" En vecka senare gjorde vi slut.
Har man barn kan man inte bara bryta. Det kanske är läge att skilja sig/separera men man blir inte av med personen på samma sätt, det går liksom inte att bryta helt. Man måste ta annan hänsyn vid uppbrottet för att det ska fungera med barnets andra förälder.Och om de hade haft barn? Jag ser ingen skillnad faktiskt.
Ah du menar så.Har man barn kan man inte bara bryta. Det kanske är läge att skilja sig/separera men man blir inte av med personen på samma sätt, det går liksom inte att bryta helt. Man måste ta annan hänsyn vid uppbrottet för att det ska fungera med barnets andra förälder.