Hur stora är era hästar?

Sv: Hur stora är era hästar?

Min 5-åring är ca 165 svenskt halvblod e-Biggles ,själv 156 cm .Jag sitter stadigt på min lilla stridshingst(valack).Han skulle inte bli såå stor...Tur att nya halvbloden är lätta ca550 kg..Hästen alltså,:angel:

Här är min dotter och vår ponny. Hon är 161 cm och Jane är 143,5 cm. De ville inte tävla, men är man 15 år så...blir man väl tvungen...Hade typ 15 SMS på min mobil dagen innan om man kunde TVINGAD någon att tävla. Jag svarade att rid bara och gör det du ska göra och så här gick det.
38lu3ip7t9f1u7hqby47td4ncoct0jo

Här är min dotter och vår ponny. Hon är 161 cm och Jane är 143,5 cm. De ville inte tävla, men är man 15 år så...blir man väl tvungen...Hade typ 15 SMS på min mobil dagen innan om man kunde TVINGAD någon att tävla. Jag svarade att rid bara och gör det du ska göra och så här gick det.
38lu3ip7t9f1u7hqby47td4ncoct0jo

Fast så långt verkar det ju inte vara problem. men sanningen är att dottern väger faktiskt en bit över 70 kg, det kan man knappast tro när man ser henne, men så är det...

Senast ändrad av en moderator:

Visst är det så:
En häst orkar bära den som kan rida den:idea:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Miiikaela_
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 797
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar