Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min islandshingst född 12 maj är 122 cm i mankhöjd och flera cm högre vid korset. Jag tycker han är stor. Hur höga är era islandsföl i samma ålder?
Hur stor tror ni han blir? Både föräldrarna är runt 138 cm, morfar och mormor var mindre.
För mig får han gärna bli över 140 cm.
Mitt hingstföl är ca 120 cm i mankhöjd nu, han är också högre vid korset. Han är född andre maj i år. Enligt hingstägaren brukar hans avkommor hamna runt 140 cm i mankhöjd så jag gissar att min också hamnar där någonstans.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.