Hur smart??

Hur håller såndär reflexspray och syns det på kläderna t.ex. om man har sprayat på jackan?
Jag har den för kläder/textil, och då den är vattenlöslig så går den bort i regnet. Och det krävs mycket sprayande för att få det jämnt fördelat och se riktigt reflexigt ut.
Men även lite snabb spray syns bra

Jag såg täcket i affären sist jag var där och gillar verkligen att de tänkt till. Tycker ofta det är för lite reflex på reflextäcken. En liten pasopal och nån liten dutt på rumpan.
Dock avskräcker priset mig, men vet oxå att just reflextyget är dyrt i sig.

Jag köpte däremot deras väst där hela fram och baksidan är i samma reflex som täcket och jag kan ju lova att man syns!!
Plus att den är lätt fodrad och bekväm att använda. :up:

Hur kan man inte ha kommit på detta innan? att hela täcket är i reflex :love:
Har någon hunnit känna/testat detta redan?? Dock är ju priset lite :eek::wtf:
AGAA50_IKI0.jpg

Vart finns detta täcke att köpa? Ca pris?

Med vänlig hälsning Pudlan

Jag såg täcket i affären sist jag var där och gillar verkligen att de tänkt till. Tycker ofta det är för lite reflex på reflextäcken. En liten pasopal och nån liten dutt på rumpan.
Dock avskräcker priset mig, men vet oxå att just reflextyget är dyrt i sig.

Jag köpte däremot deras väst där hela fram och baksidan är i samma reflex som täcket och jag kan ju lova att man syns!!
Plus att den är lätt fodrad och bekväm att använda. :up:
Jag såg en som var ute å sprang med sån väst här om kvällen, syntes verkligen bra!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 316
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 411
Senast: lirco11
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 120
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka