Till och med wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Thought_stopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ligger väldigt mycket arbete bakom innan jag kom dit.
Jo lite förr, men inte karusellyrsel. . Pga spända nackmuskler. Drar upp axlarna vid stress..Ingen yrsel?
Var försiktig med det. Ät inte längre perioder än det står på lådan och gör sedan ett uppehåll ett tag. Som sagt, man kan få rätt dåliga biverkningar annars och de kanske inte dyker upp genast.Det gör jag. Överdoserar aldrig, men har tagit dem dagligen i vääääääldigt många dagar (vågar nog inte säga hur länge) så det har säkert förkortat mitt liv några år redan. Vet dock inte om jag har några biverkningar, men tror inte det iaf.
Är appen för i-phone eller finns den för android? Hittar ingen med exakt det namnet, men compassion lifestyle eller compassion based livlig, kan det vara någon av dem?Helt ärligt; Det går inte sluta oroa sig! Men man kan försöka få hjälp på nåt sätt! Jag använder appen compassion living. Det handlar om mental träning (?) om självmedkänsla. Att aktivera sitt trygghetsystem. Tycker att det har hjälp mycket mot min oro, men tar tyvärr inte bort panikångesten för mig. Men ville bara tipsa om det! Hoppas du finner något sätt som kan hjälpa och lindra din oro!
För mig har det blivit lättare med åren. Dels för att jag upplevt mer och därigenom kan sortera vad som är 'värt' att oroa sig för och dels för att åldern/erfarenheten gjort mig tryggare.Den här frågan ställer jag främst till er som har lätt att oroa er för än det ena och än det andra - oftast helt i onödan. Jag är en sån...och jag önskar tips!