Det är sagt utifrån de förutsättningar som finns. Ju längre mot jämställdhet du kommer desto mer extrema metoder kommer du behöva ta till, för att ta nästa steg.
Återigen, källa på dina tvärsäkra påståenden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sagt utifrån de förutsättningar som finns. Ju längre mot jämställdhet du kommer desto mer extrema metoder kommer du behöva ta till, för att ta nästa steg.
Alltså nej, jag tycker inte att det säger sig självt. Det är därför jag ber om källor så att jag kan läsa mer om det.Det säger sig självt. Om du vill förneka det så får du väl göra det.
Återigen, källa på dina tvärsäkra påståenden?
Det går inte att bilda människor som inte vill bilda sig. Därav är det slöseri med tid att gå dig till mötes.
Går det fortfarande dåligt med googlingen?
Jag googlar inte för dig men du borde bilda dig för din egen skull.
Jag känner mig ganska bildad som det är, tack Jag hoppas du tar dig tid att läsa länkarna jag la in ovanför, du kanske lär dig något nytt
Det går heller inte att bilda människor när man är allmänt otrevlig, vägrar uppge några källor och går till personangrepp.Det går inte att bilda människor som inte vill bilda sig. Därav är det slöseri med tid att gå dig till mötes.
Du delgav mig inget nytt och de var irrelevanta för den diskussion vi hade.
= Jag har alltid rätt, alltså behöver jag inte bevisa någonting. Alla som inte inser min storhet är obildbara kretiner.Det går inte att bilda människor som inte vill bilda sig. Därav är det slöseri med tid att gå dig till mötes.
se där, det har jag anat hela tiden...= Jag har alltid rätt, alltså behöver jag inte bevisa någonting. Alla som inte inser min storhet är obildbara kretiner.
= Jag har alltid rätt, alltså behöver jag inte bevisa någonting. Alla som inte inser min storhet är obildbara kretiner.
Då är du faktiskt på rätt ställe. Vi börjar lektionen nu. För att kunna säga att man har rätt måste man ha trovärdiga relevanta vetenskapligt belagda källor. Att påstå att muskelmassa har relevans vid jämställdhet måste alltså bevisas genom att en hänvisar till en eller gärna flera forskningsrapporter.Jag är ointresserad av att ha rätt. Att nå nästa grad av bildning är alltid mitt syfte.
Jag är ointresserad av att ha rätt. Att nå nästa grad av bildning är alltid mitt syfte.
Du har faktiskt rätt i att kvinnor är mer sjukskrivna. Det är för att de till skillnad från männen dubbelarbetar mer. Samtidigt som de har ett avlönat arbete har de störst ansvar över hushållet och familjen. Det är ytterligare en orsak till varför det är viktigt att männen också börjar ta sitt ansvar(den majoritet av män som inte gör det).Däremot får det konsekvenser för lönen att kvinnor är mer sjuka och sjukskrivna.
Mja.. Säger man tillräckligt länge att det brinner så får man någon gång rätt.Det är väl ca 10 år sedan SD började växa. Tittar man på hur de andra partierna har agerat så ser man att den absoluta majoriteten har "driftat" närmare SD.
Det är ett välkänt fenomen. Att när en ytterlighets mening vinner mark så drar den till sig de andra partierna, de närmar sig så att säga. Det var samma visa på 1960 och 70 talet då kommunisterna var tongivande både i Svensk och Europeisk politik. Vilket visade sig i att de flesta partierna i Sverige drev åt vänster.
Ser man till exempel på den asyllagstiftning och politik vi har nu så är den rätt lik den som SD föreslog för ngr år sedan.
Men inget av detta hade skett om inte partierna trott att dessa strömningar fanns/finns hos gemene man och att man kan vinna anhängare genom att anpassa sig.
Oavsett om det gäller rösträtt för kvinnor, jämlikhet eller asylpolitik.
Det är sant. Men jag skulle vilja säga att det är normen paret rättar sig efter.De flesta är väl jämställda i början av förhållandena. Men sedan brukar vardagen komma ikapp.
Och ändå så misslyckas du totalt med att producera fakta som stödjer dina påståenden. Det betyder aningen att du faktiskt är totalt okunnig i hur en googlar (eller okunnig rent allmänt), att du är extremt slö eller att det faktiskt inte finns fakta som backar upp dina påståenden.
Du har inte bidragit ett uns till någon bildning i den här tråden.
Normen? verkligheten menar du väl. Man märker att för att kunna göra karriär, och höja sin inkomst så kräver arbetsgivaren mer. alltså gör man ett val.Det är sant. Men jag skulle vilja säga att det är normen paret rättar sig efter.