Ett påstående blir inte mer sant för att du upprepar det femhundra femtio elva gånger.Och där kommer personangreppen in. Men det brukar bli så när argumenten tar slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett påstående blir inte mer sant för att du upprepar det femhundra femtio elva gånger.Och där kommer personangreppen in. Men det brukar bli så när argumenten tar slut.
Ja, det kan ju också vara en definition på "slut på argument" - det är slut på argument när samma argument upprepats bortåt tio gånger utan att bli förstått.Men du, argument kan inte mycket annat än ta slut när du bara vägrar ta in vad någon faktiskt skriver. @CillaW drev med råd folk ger varandra på internet, och då får du det till att hon hånar patienter i sin läkarroll? Jahaja.
Och när jag ändå är här: akuten @Zoya skrev om hade automat. Den hade bara inte ett betalalternativ Zoya kunde använda just där och då. Så kanske folk åtminstone kan uppröra sig över relevanta saker och skippa "en automat kan de väl åtminstone ha! "...
(Och ja, jag förstår att det var skitjobbigt med hungriga barn.)
Och diagnoser. Men kolloidalt silver verkar vara ute.
Men du, argument kan inte mycket annat än ta slut när du bara vägrar ta in vad någon faktiskt skriver. @CillaW drev med råd folk ger varandra på internet, och då får du det till att hon hånar patienter i sin läkarroll? Jahaja.
Och när jag ändå är här: akuten @Zoya skrev om hade automat. Den hade bara inte ett betalalternativ Zoya kunde använda just där och då. Så kanske folk åtminstone kan uppröra sig över relevanta saker och skippa "en automat kan de väl åtminstone ha! "...
(Och ja, jag förstår att det var skitjobbigt med hungriga barn.)
Det kan ju faktiskt lika gärna vara så att andra vägrar ta in att i slutänden blir det att man förlöjligar patienter.
Jag får ha min åsikt likväl som någon annan får ha sin.
Jag har också frågat flera gånger hur pass vanligt det egentligen kan vara att man på ett eller annat sätt inte kan få tag på något att äta på en akutmottagning då jag själv aldrig upplevt att det någonsin varit ett problem. Aldrig fått något svar på det.
Blir något mer sant för att du upprepar det femhundra femtio elva gånger?Ett påstående blir inte mer sant för att du upprepar det femhundra femtio elva gånger.
Jag presenterar det lika odiskutabelt som dom som inte håller med.Fast du presenterar det sannerligen inte som en åsikt, utan ett odiskutabelt faktum. Och ärligt talat, om en läkare alltid är en läkare och alla människor alltid är i ett potentiellt patientförhållande till denne, hur har du tänkt dig läkares liv över huvud taget ska fungera?
Hur ska någon kunna svara på frågan hur vanligt det är?
Nej, över BUKES ständiga förslag KRÄV EN MR.
"Förkylning och stukad fot bytes mot något man kan bli inlagd för"
Jag byter gärna bort migrän! Den borde vara åtråvärd - den har gett mig tre MR och en CT!Man kanske kunde börja med små arga lappar i stället?
"du som snodde min magnetrötkentid, det är faktiskt kö här"
"någon som sett min läkare, tappade bort henne för en timme sen. Vit rock, stetoskop en snygg samling pennor."
"Förkylning och stukad fot bytes mot något man kan bli inlagd för"
Jag byter gärna bort migrän! Den borde vara åtråvärd - den har gett mig tre MR och en CT!
Taget!
Lite prostatabesvär kanske? Har sparat på den ett tag till en bannad medlem som skulle behöva nåt ordentligt rektalt.
Byta inte sno.
"Du som tog min förkylning, jag vet vem du är. Du haltar."