Sv: Hur ska man skydda sig?
Nej du har inte bett om att ha varg i naturen. Mycket riktigt. Vargen har heller inte bett om att ha människor i naturen.
Vargen är inte 'någon annans', men jag förstår att du syftar på hundar då, och det är ju det du behöver hjälp med att bena ut om det är eller inte. Och naturligtvis ska man inte acceptera att någons hundar jagar tamdjur. I det fallet ska man naturligtvis inte behöva sätta upp rovdjursstängsel.
Ja det är mitt ansvar, men JAG har inte bett om att ha en varg eller lösa hundar här öht. Jag vill ha friska och ohalta hästar som INTE kostar tiotusentals kronor i veterinärräkningar för att någon annans djur ska jaga skiten ur dom. Jag har ju bara 2 trådar och världens el i trådarna. Jag behöver ju isf sätta upp 5-6 trådar till iaf. Och kan djuret gå på så pass stora hästar så ligger ju resten av djurena i närområdet väldigt illa till med eftersom jag har störst hovdjur här.
Nej du har inte bett om att ha varg i naturen. Mycket riktigt. Vargen har heller inte bett om att ha människor i naturen.
Vargen är inte 'någon annans', men jag förstår att du syftar på hundar då, och det är ju det du behöver hjälp med att bena ut om det är eller inte. Och naturligtvis ska man inte acceptera att någons hundar jagar tamdjur. I det fallet ska man naturligtvis inte behöva sätta upp rovdjursstängsel.