Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

Men, hur sjutton är man funtat om man gör så? :eek:

Jag brukar faktiskt lämna mina söner i bilen när jag hoppar in på macken och köper tidningen på helgerna. Det är en bekvämlighetsgrej, för det är så omständigt att ta med sig en bildstol och en liten kille som precis lärt sig gå. Lättare att springa in 30 sekunder själv.

Å andra sidan är jag alltid rädd att någon ska kidnappa barnen, trots att jag låser bilen och bara är borta någon minut.
 
Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

:bow::bump::banana::rofl:
Det är verkligen ingen rättighet att skaffa barn:devil:
Däremot,har barn rätt till tänkande och empatiska föräldrar;)
 
Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

Aftonbladet skriver om kvinnan i USA som lämnade sina 2 barn i bilen:
När hon efter åtta timmar kom tillbaka var barnen döda eller döende. Hon åkte hem och duschade dem och gjorde ett klädbyte.

En dag senare fann polisen de båda barnen döda i lägenheten. De låg då i en soppåse under diskbänken.


:eek: :eek: :eek:
Det är ju helt galet. Hur tänker man då??
 
Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

Aftonbladet skriver om kvinnan i USA som lämnade sina 2 barn i bilen:
När hon efter åtta timmar kom tillbaka var barnen döda eller döende. Hon åkte hem och duschade dem och gjorde ett klädbyte.

En dag senare fann polisen de båda barnen döda i lägenheten. De låg då i en soppåse under diskbänken.


:eek: :eek: :eek:
Det är ju helt galet. Hur tänker man då??
Man tänker inte alls då! Inte en enda tanke är rätt i en sån persons huvud!
 
Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

Jag skulle så GÄRNA vilja höra vad deras förklaring var! Jag skulle vilja veta hur sådana människor tänker! :crazy:

Det har hänt att jag lämnat mina barn i bilen. Men då för ett ärende som tar kortare tid än det tar att få ut vagnen ur bilen och där jag dessutom SER bilen inifrån affären!

/Timsetim
 
Sv: Hur sjutton kan man lämna 1 åring ensam i bilen i 40 min?

De var dessutom TVÅ!!!!! En kunde ha stannat kvar med barnet!
 

Liknande trådar

Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 417
Senast: Treo
·
Kropp & Själ Föräldrar lämnar litet barn ensam i bilen i gassande solsken. Dessutom lyckas barnet välta bilstolen så ungen hamnar face down i sätet...
Svar
14
· Visningar
1 477
Senast: Grazing
·
Äldre Hittade ingen annan tråd om det här. Men man slutar ju inte att förvånas :banghead: Vem idag vet INTE hur varmt det blir i bilen...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 247
Senast: vallhund
·
P
Gravid - 1år Skulle ni lämna ert sovande barn själv i låst/olåst bil med baby watch... 1. hemma på er gårdsplan? 2. Om ni var ute, tex och...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
16 726
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp