Lämna sovande barn i bil

Sv: Lämna sovande barn i bil

DELVIS KL

Det känns för mig konstigt, att dra paralleller med att göra valet att inte lämna sitt barn i vagn eller bil - med att se faror med allt. Eller missförstår jag dig nu?

Människor är fria att göra ganska mycket som dem vill. Grundtanken är att känna sig trygg med besluten. Jag skulle t ex aldrig orka handla (stress, oro) om barnet ligger/sitter i sin vagn eller bil, utanför butiken. Därför drar jag med mig vagnen in och gör mina ärenden eller använder bärsele. Svårare än så är det inte för min del.
 

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 190
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 545
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 959
Senast: Migo
·
Övr. Katt Har varit sjuk och inte varit ute i trädgården på tre dagar. Vilket också innebär att jag på tre dagar inte har tagit den dagliga...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 403
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp