Sv: Hur seriöst ska man ta ett böjprov?
Äh, du underskattar min pessimistiska och kritiska anda när jag ska köpa saker (och djur)!
Hatar att köpa skor, jackor och jeans också för att jag måste gå runt i 6-7 olika affärer för att hitta något man gillar och sen fastna för något som kostar sisådär 4 gånger så mycket man hade tänkt men vara tvungen att köpa mer eller mindre för att man inte har tid att slösa fler helger på shopping (sist jag skulle köpa jeans tog det två år innan det väl blev av och då hade jag INGET par hela jeans kvar och bara ett par andra sorts byxor)
Är väl så med hästannonser också gissar jag. Egentligen inte kräsen med tävlingskapacitet, utbildningsnivå osv men extremt kräsen med annat. Men som sagt, lämnar jag tillbaka denna är risken(/chansen?) ganska stor att det inte blir någon förrän om ett år eller så. Vilket skulle vara mer praktiskt, men tråkigt när man inte har några andra intressen direkt.
Äh, du underskattar min pessimistiska och kritiska anda när jag ska köpa saker (och djur)!
Är väl så med hästannonser också gissar jag. Egentligen inte kräsen med tävlingskapacitet, utbildningsnivå osv men extremt kräsen med annat. Men som sagt, lämnar jag tillbaka denna är risken(/chansen?) ganska stor att det inte blir någon förrän om ett år eller så. Vilket skulle vara mer praktiskt, men tråkigt när man inte har några andra intressen direkt.