Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur ser planlösningen ut där ni bor och hur har ni möblerat?
Om ett tag flyttar jag in i ny lägenhet och vill gärna ha lite inspiration. Känner att jag vill förnya mig lite och få lite nya idéer nu när jag ska flytta. Har testat att möblera på ”pappret” via sidan floorplanner.
Sv: Hur ser planlösningen ut där ni bor och hur har ni möblerat?
Planlösning: Kök, badrum, hall och "stora rummet" på nedervåning. Trappan från helvetet till övervåningen där vi har två rum, ett sovrum och ett vardagsrum båda med snedtak för att göra möblering enklare.
Vi har möblerat där uppe enligt principen "bara det inte är för högt (över 120 cm) så tar vi det" Är en ganska blandning på stilar och träslag Nere har jag ändå gjort ett tappert försök till att det "Lantligt".
Vi ska också möblera om en del nu, ska flytta ner vardagsrummet till stora rummet (som mest är ett förråd som vi slängt in sonens leksaker så vi är där en del nu) och gamla vardagsrummet ska bli vårt sovrum/kontor och sovrummet ska bli sonens rum
Så jag ska ta och prova den där floorplaner
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.