Hur ser planlösningen ut där ni bor och hur har ni möblerat?

Caramba

Trådstartare
Om ett tag flyttar jag in i ny lägenhet och vill gärna ha lite inspiration. Känner att jag vill förnya mig lite och få lite nya idéer nu när jag ska flytta. Har testat att möblera på ”pappret” via sidan floorplanner.

Sv: Hur ser planlösningen ut där ni bor och hur har ni möblerat?

Planlösning: Kök, badrum, hall och "stora rummet" på nedervåning. Trappan från helvetet till övervåningen där vi har två rum, ett sovrum och ett vardagsrum båda med snedtak för att göra möblering enklare.

Vi har möblerat där uppe enligt principen "bara det inte är för högt (över 120 cm) så tar vi det" Är en ganska blandning på stilar och träslag;) Nere har jag ändå gjort ett tappert försök till att det "Lantligt".
Vi ska också möblera om en del nu, ska flytta ner vardagsrummet till stora rummet (som mest är ett förråd som vi slängt in sonens leksaker så vi är där en del nu) och gamla vardagsrummet ska bli vårt sovrum/kontor och sovrummet ska bli sonens rum:)
Så jag ska ta och prova den där floorplaner:p

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 195
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 351
Senast: hollypolly
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka