Hur ser NI ut på hopptävling?

F

*fia*

Skulle vara skoj om DU la in bilder på hur just DU och din häst ser ut när ni tävlar.

In med bilder behöver inspiration till sommaren säsong!

Sv: Hur ser NI ut på hopptävling?

fina alla är:love: själv har jag inga bilder på mig och nuvarande hästen när vi tävlat..:(

9294899.jpg

9294901.jpg

syns kanske inte så bra, men det var från senaste tävlingen!

bara så du vet älskar jag din häst :love: :love:

Det här är vi :D Tyvärr inga nyare bilder :( Men kan försöka ta några fina på tävlingen på söndag :)
Har nästan bytt ut all utrustning... Ny kavaj, ridbyxor, sadel, träns, benskydd, martingal :)
Det är typ bara hjälmen och sadelgjorden som är detsamma ;)

Senast ändrad:

Typ såhär: (fast jag använder bara den översta hjälmen numera)
o så har hon fått nya Veredus Carbon Gel skydd o nytt Equipe träns m nitar (som matchar sadeln...)
o så har vi lite olika schabrak..

8316744.jpg

6496673.jpg

Kollade på filmerna och jäklar vilken fin hopphäst du har:love:
Hur högt har den tävlat?

jag har flera hästar, Playboy på bilderna hoppar upp till 1.45, och Oscar som var på filmerna hoppar upp till 1.40.:bump:

bildw.php

typ så fast nu äre inte ponny längre ;)

Alla ser jättefina ut, förrutom att det är många som har håret i en lös tofs:( så håret spretar åt alla håll...

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar