Vad är det för fel på HellyHansen, träskor och raggsockor nu då? Förstår inte "problemet".
Duger man inte som är får de la kvitta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fel på HellyHansen, träskor och raggsockor nu då? Förstår inte "problemet".
Nja, det är hela outfiten. Jag som normalt har rätt bra stil (enligt mig själv) känner att detta är utanför min klädzon lite. Jag klarar av kontoret, stallet, ut på tur, gymmet, finare baler, men just detta med att vara snygg, kvinnlig, ledig men ändå fin är inte min starkaste sida riktigt.
Det ska tilläggas att killen sett mig i både stallkläder, mysbyxor hemma och i kontorskläder, därför jag kanske vill lägga lite extra krut på att se snyggare ut medan jag får tillfälle. Lite mer kvinnlig, lite mer chic helt enkelt.
Exakt!Duger man inte som är får de la kvitta
Naken. Naken går alltid hem på en delt och löser de flesta av dina stylingfunderingar - utan att ens lämna hemmet!Ska på dejt på onsdag
Såhär blev det.Du måste ju visa resultatet sen.
Jättefin.Såhär blev det.
Jag vet inte om det är jag som blivit gammal och vinglig - men på mina Martens blir sulorna hårda och hala nu. Det är ett problem som aldrig uppstod varken på 1980-tal eller 1990-tal. Det var bättre förr.
PS i morse såg jag en kvinna med svarta over-knees med låg klack. Till det bar hon en svart, stickad klänning (ev tröja och kjol) med jättekrage och lårlång kappa med A-linje. Snygg siluett, men lite mycket svart (iofs ett tjusigt grafiskt element mot den vita snön)
Dr M var hala redan på 90- talet. 80-tal kan jag inte uttala mig om.Jag vet inte om det är jag som blivit gammal och vinglig - men på mina Martens blir sulorna hårda och hala nu. Det är ett problem som aldrig uppstod varken på 1980-tal eller 1990-tal. Det var bättre förr.
PS i morse såg jag en kvinna med svarta over-knees med låg klack. Till det bar hon en svart, stickad klänning (ev tröja och kjol) med jättekrage och lårlång kappa med A-linje. Snygg siluett, men lite mycket svart (iofs ett tjusigt grafiskt element mot den vita snön)
Jag måste verkligen utöka garderoben med snygga, informella kläder. Har bara massor till kontoret eller att harva runt i på fritiden utomhus. Väldigt lite snyggare vinterkläder som passar till middag ute.Jättefin.
Precis samma för mig! Har ett enormt utbud av kontorskläder. Och rejält med fritidskläder. Men snygga vardagskläder existerar inte. Och jag har heller ingen aning längre om vad jag har för stil när det gäller sådana kläder. Jag vet bara att jag hatar allt som får mig att känna mig arbetsklädd på fritiden. Så svårt....Jag måste verkligen utöka garderoben med snygga, informella kläder. Har bara massor till kontoret eller att harva runt i på fritiden utomhus. Väldigt lite snyggare vinterkläder som passar till middag ute.
Exakt!
Man ska aldrig låtsas vara nån man inte är innerst inne anser jag, jag har bara sådana vänner och umgås med sånt folk som är som dom är, inget uppstyltat där inte.
Håller helt med! Varför låssas va nån man inte är?
Jag håller med dig. Det är väl också en äkta personlighet att vilja vara rätt klädd vid olika tillfällen?Varför tror ni att man låtsas? Jag är många olika personer i samma skal utan att behöva låtsas. På kontoret är jag en roll, på fritiden har jag andra sidor. Ute i skogen en tredje och ute på arbetsplatsen en fjärde. Med tillhörande outfit. Ingen är någon annan än jag, i olika situationer och olika kläder.
Det är faktiskt inget fel alls i att vilja vara rätt klädd för situationen, så sluta skamma.