Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du dejta en killa. Då oroar du dig förmodligen helt i onödan. De flesta killar ser inte om du har lagt ned pengar/tid på kläder. Det är helt andra saker som är viktiga. Tjejer klär sig för andra tjejer.
Nä, jag behöver verkligen inte imponera på denna killen, han är redan i hamn så att säga. Men nu när jag får tillfälle att faktiskt klä mig lite finare vill jag ju göra det.Ska du dejta en killa. Då oroar du dig förmodligen helt i onödan. De flesta killar ser inte om du har lagt ned pengar/tid på kläder. Det är helt andra saker som är viktiga. Tjejer klär sig för andra tjejer.
Skalkläder på understället så är det löst då!Nä, jag behöver verkligen inte imponera på denna killen, han är redan i hamn så att säga. Men nu när jag får tillfälle att faktiskt klä mig lite finare vill jag ju göra det.
Jag har reagerat på det själv hur mycket jag knatar omkring i underställ hemma och hur mycket han får se mig i underställ.
Det är kanske helt orelaterat till ämnet men ett par tjocka nylonstrumpbyxor (typ 60 den eller mer) och en mjuk jerseyklänning tycker jag är lika bekvämt som underställ att slofsa runt i tillsammans med ett par knästrumpor i ylle om man nu ville vara kvinnlig hemmavid eller ngt.Nä, jag behöver verkligen inte imponera på denna killen, han är redan i hamn så att säga. Men nu när jag får tillfälle att faktiskt klä mig lite finare vill jag ju göra det.
Jag har reagerat på det själv hur mycket jag knatar omkring i underställ hemma och hur mycket han får se mig i underställ.
Kan inte låta bli - fiberunderställ från HH, orange!Det är kanske helt orelaterat till ämnet men ett par tjocka nylonstrumpbyxor (typ 60 den eller mer) och en mjuk jerseyklänning tycker jag är lika bekvämt som underställ att slofsa runt i tillsammans med ett par knästrumpor i ylle om man nu ville vara kvinnlig hemmavid eller ngt.
(underställ är väl iofs jättekvinnligt, följer kroppen mitt är dock noppigt och jag har bara ett och ett halvt så får inte slita på det.).
(Å andra sidan kanske jag har jättefel för jag trivs att slofsa i jeans med.)
Men titta här så sexig man kan bli i Helly HansenKan inte låta bli - fiberunderställ från HH, orange!
Typiskt, ägnade säkert många sekunder åt att hitta ngn manlig i sexigt underställ från HH men det var för jobbigt , bilderna är utan huvud för det mesta. (har för mig att du kanske är det).Kan inte låta bli - fiberunderställ från HH, orange!
Jo, men såklart du ska. Trådar är till för att utvecklas! Kör hårt!(och sorry ts, borde inte göra så med din tråd egentligen)
Ja, men så är det ju. Man måste vara bekväm i kläderna annars utstrålar man att man inte är bekväm och avslappnad. Det syns jättetydligt på en människas kroppspråk ifall den är missnöjd med hur den ser ut även om det är just för dagen.Skaffa du den där tröjan eller ta på en annan - känner du dig bekväm i det du tar på dig så blir det utmärkt.
Jag vet inte om det är jag som blivit gammal och vinglig - men på mina Martens blir sulorna hårda och hala nu. Det är ett problem som aldrig uppstod varken på 1980-tal eller 1990-tal. Det var bättre förr.Visa bifogad fil 11701
Dr Martens - funkar alltid
kräver fotodokumentation så vi "ullor" kan få tips!Ja, men så är det ju. Man måste vara bekväm i kläderna annars utstrålar man att man inte är bekväm och avslappnad. Det syns jättetydligt på en människas kroppspråk ifall den är missnöjd med hur den ser ut även om det är just för dagen.
Snön fortsätter ju att vräka ner, ska bli intressant att se vad jag gräver ut ur garderoben för jag måste använda någonting jag redan har då jag fick ett psykbryt på stan igår över att jag är för fet och ful. :/
kräver fotodokumentation så vi "ullor" kan få tips!
jag fick ett psykbryt på stan igår över att jag är för fet och ful. :/
Du måste ju visa resultatet sen.Ja, men så är det ju. Man måste vara bekväm i kläderna annars utstrålar man att man inte är bekväm och avslappnad. Det syns jättetydligt på en människas kroppspråk ifall den är missnöjd med hur den ser ut även om det är just för dagen.
Snön fortsätter ju att vräka ner, ska bli intressant att se vad jag gräver ut ur garderoben för jag måste använda någonting jag redan har då jag fick ett psykbryt på stan igår över att jag är för fet och ful. :/