En lång kappa i värmande material tycker jag är snyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygga kappor och sjalar eller halsdukar, finns det väl rätt gott om. I olika prisklasser.Nja, det är hela outfiten. Jag som normalt har rätt bra stil (enligt mig själv) känner att detta är utanför min klädzon lite. Jag klarar av kontoret, stallet, ut på tur, gymmet, finare baler, men just detta med att vara snygg, kvinnlig, ledig men ändå fin är inte min starkaste sida riktigt.
Det ska tilläggas att killen sett mig i både stallkläder, mysbyxor hemma och i kontorskläder, därför jag kanske vill lägga lite extra krut på att se snyggare ut medan jag får tillfälle. Lite mer kvinnlig, lite mer chic helt enkelt.
Nja, det är hela outfiten. Jag som normalt har rätt bra stil (enligt mig själv) känner att detta är utanför min klädzon lite. Jag klarar av kontoret, stallet, ut på tur, gymmet, finare baler, men just detta med att vara snygg, kvinnlig, ledig men ändå fin är inte min starkaste sida riktigt.
Det ska tilläggas att killen sett mig i både stallkläder, mysbyxor hemma och i kontorskläder, därför jag kanske vill lägga lite extra krut på att se snyggare ut medan jag får tillfälle. Lite mer kvinnlig, lite mer chic helt enkelt.
Det är middag och en aktivitet. Vi kommer väl inte gå några längre sträckor, men med tanke på att det snöar rätt kraftigt idag och det kommer vara isigt i stan blir det att ha relativt bra skor. Skor har jag egentligen som passar, det är inte skorna som är problemet. Det är att få ihop en snygg, kvinnlig outfit där jag är lite mer chic än hemma i fleecebyxor och linne.Vad är det för slags dejt?
Släng på ett par underställsbyxor under ett par av dina byxor som du känner dig fin i ... Om jag ska vara snyggt på stan någon gång så brukar jag ta min kappa. Lite för kall för nuvarande väder men har en tunn dunjacka under, sedan nån av mina lite finare halsdukar som inte alls är sådär gigantisk.Jag inser ju mer jag tittar in i mina garderober att jag inte kvalificerar in som vinter-chic. Under de andra årstiderna klarar jag av att hantera vädret och se snygg ut, men inte riktigt nu när det är -10 och yr snö.
Såhär? Eller en längre mörk kappa?Det är middag och en aktivitet. Vi kommer väl inte gå några längre sträckor, men med tanke på att det snöar rätt kraftigt idag och det kommer vara isigt i stan blir det att ha relativt bra skor. Skor har jag egentligen som passar, det är inte skorna som är problemet. Det är att få ihop en snygg, kvinnlig outfit där jag är lite mer chic än hemma i fleecebyxor och linne.
Visa bifogad fil 11701
Dr Martens - funkar alltid