Hur ser det ur i eran sadelkammare

Sv: Hur ser det ur i eran sadelkammare

Äntligen kan jag få bidra med bilder i den här tråden!! Har tjatat & bönat om att min sadelkammare ska byggas i snart tre år & nu äntligen har maken byggt den :)

Bild från början:
skb1.jpg

Bild när den börjar ta form:
skf1.jpg

Bild 2 under byggnation/målning:
skf2-150x150.jpg

Ena sidan nästan klar (saknar några inredningsdetaljer som tillkommit efter)
sk1-150x150.jpg

En bild till:
sk2.jpg

Sista bilden:
sk3-150x150.jpg

Är toknöjd!!!
Nu ska bara en garderob in (för täcken & schabrak) samt diskbänken kopplas in...

Väldigt fint i din sadelkammare men jag säger bara mössens eldorado med så massa täcken, schabrak etc som ligger/hänger öppet!!

Jag har allt i garderober och skåp i min sadelkammare numera, endast sadlar och träns hänger framme. Ångrar att vi inte byggde större, tycker det är lite dålig plats. 3x3 är min och jag har många saker..... :p

Vi har ju haft stallet i 3 år nu och jag har inte haft en enda mus, vi var väldigt noga när vi byggda sadelkammaren att täta så det inte skulle komma in några möss. Dettutom har vi 5 katter som nästan aldrig kommer in längre, de trivs i stallet så de håller rent, har sett en mus i en box en gång.

Då ser man ju om mössen varit framme i alla fall. Jag fick besök i garderoberna och det märkes ju inte förrens det var försent och alla fintäcken var tuggade på :(

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 881
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 147
Senast: verser
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
996
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat