Jag hade knähöga stövlar med rejält sulmönster, mörkgröna modellen som skulle tåla ner mot -12Mina är en låg modell också, fast kanske mer som skor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade knähöga stövlar med rejält sulmönster, mörkgröna modellen som skulle tåla ner mot -12Mina är en låg modell också, fast kanske mer som skor.
Jag spolar inga hästben, men det betyder ju inte att inte stövlarna blir leriga runt fotdelen. Men jag har faktiskt aldrig funderat på att spola av stövlarna.Fast det är ju bara att ta vattenslangen samtidigt som man spolar hästens ben, t.ex. Det är ju samma med andra stövlar.
Jag funderade på att reklamera faktiskt, men i slutänden orkade jag inte. Fast några muckboots blir det aldrig igen. Tyvärr, för de är som sagt väldigt sköna att gå i.Mina höga muck boots är fortsatt jättefina efter ett år drygt, hade de pajat innan det hade jag reklamerat. Jag spolar av dem, men det är främst för att inte dra in massa skit i hem och bil.
Det är ju helt förståeligt att man kanske VILL spola av sina stövlar. Men jag tycker inte att det ska vara ett krav för att de inte ska gå sönder....Jag har alltid spolat av mina när de blivit leriga. Vill inte ha lera överallt som lossnar när de torkar.
De verkar vara VÄLDIGT olika. Jag hade aldrig några problem med att mina var hala, vare sig på blött gräs, is eller snö. Jag älskade att gå i mina, tills de gick sönder alldeles för snabbt för något som är så dyrt...Mitt problem har varit att de är så hala på blött gräs. Och om det är frost nästan oanvändbara pga. livsfara.
Mina är ett antal år nu, kan inte säga om det förändrats eller om det skiljer sig mellan modeller.