Ni som är sambos och inte är nykära längre
nu när jag och min sambo haft 3 veckors semester ihop kan man inte låta bli att jämföra sig med andra par. Vi har varit på semester ihop ensamma fyra dagar utomlands då umgicks vi så klart hela tiden. Men resten av semestern har vi knappt sett varandra. Jag har hästar och är i stallet i stort sett dagligen nu när jag har tid. Han har ett bilintresse som tar upp hela dagarna känns det som. Träffas ofta inte förrän kvällen då vi äter middag och kollar på film typ. Ingen av oss har direkt ont utav det här livet men man skäms nästan att komma tillbaka till jobbet och inte ha så mkt att berätta om mer om vår resa då. ”Alla andra” verkar vara iväg på så mycket hela tiden, med både man och ev barn. Och framför allt att de gör saker ihop med sin partner.
Kan tilläggas att jag är väldigt introvert och behov av egentid så träffar inte vänner så jätteofta heller vilket är konstant dåligt samvete för mig..
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Kan tilläggas att jag är väldigt introvert och behov av egentid så träffar inte vänner så jätteofta heller vilket är konstant dåligt samvete för mig..