Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?
*kl*
Hu har jag intelyckats hänga med i den här tråden (ni skriver för mycket, jag hänger inte med
)
Men en liten uppdatering om min tjejja iallafall...
Jag har ju inte eg börjat rida henne (suttit ett par ggr bara) men har jobbat henne en del från marken i sommar. Hade hoppats på att hon skulle låta bli att bli tunna den här sommaren men neeeej då *suckar* Men någon nytta har det nog gjort för fröken är PIGG nu
en liten gummiboll. Blir nog en "turbohäst" av henne sen *S*
I helgen ska hon visas på unghästmönstring och vi fick i veckan veta att alla från två och upp ska visas i träns (har dom inte haft innan där) så det var bara att börja träna att ha bett eftersom fröken inte ens testat det innan (planerar att rida in bettlöst).
Så här tyckte tjejjen om det
Vi gick ut på banan så hon skulle få röra sig och förhoppningsvis glömma bort skiten i munnen
och efter bara en liten stund (med fjäskande för småpojkarna som kommit hem från hingstbetet *S*) såg det ut så här:
Har inga mer förväntningar på henne där än att hon ska hålla sig i den gångart jag ber om
Repter sitter i remonten.
Igår tredje dagen ja testade brydde hon sig inte alls om när ja tränsade
Efter mönstringen imorgon ska hon byta stall och stå hos min nya foderhäst och sen ska hon få vila ett par månader. Har varit mycket för henne nu i sommar