Hur lång tid tar det?

S

Sammets_rosa

..att få sin Appaloosa Prestige omvärmd och därmed ändrad bomvidd? Någon som har gjort det? Vet ju att man får skicka iväg dem, men hur lång tid tar denna procedur innan sadeln är hemma igen?

Bommen ändras på max ett dygn.
(Tar effektivt mycket kortare tid)
Sen har du ju transporten att plussa på.

Förrut skulle ju sadlarna skickas till Italien men jag tror att de kan fixa bommen i Uppsala och då lär det ju inte ta speciellt lång tid. 1-2 veckor max

Sadeln lämnas in till butik med Appaloosas sortiment. Dom skickar till Equality Line i Hammarö för omvärmning av bommen bör inte ta mer än ett par veckor!

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 610
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj