Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet varje dag?

Milene

Trådstartare
Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
 
Just nu tar det ca 20 sekunder att nå husets arbetsrum ;)

När jag åker till kontoret så tar det ca 45 minuter på elcykel eller 50-55 kollektivt.

Skulle jag ta bilen tar det ca 20 minuter men det gör jag bara i nödfall pga miljövidrigt.
 
Cirka 15 min promenad till jobbet och ytterligare promenad inne i huset till omklädningsrum byta om och tillbaka genom huset och upp i huset, efter 25 minuter efter att jag låset dörren stämplar jag in.
 
Tänker att de flesta faktiskt har ganska ok resvägstid. Trodde man hade längre tid att åka. Funderar på ett jobb med 1,5 timmes resväg, fast bara två pass i veckan.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Lång historia lite kortare. Innan bytte jag om på jobbet tills kravet kom om att in och utstämpling ska ske i jobbkläder. Jag börjar åka...
2
Svar
28
· Visningar
1 956
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: _Taggis_
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
882
Senast: Milosari
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 570
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp