Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en sida full med olika korsningar man gjort mellan olika sorters djur.. Bland annat finns just Zonky ( zebra/åsna), Zorse (zebra/häst) och en Zony (zebra/ponny)
http://www.hemmy.net/2006/06/19/top-10-hybrid-animals/
Lite kul att se, men jag tycker inte att det är speciellt vettigt att hålla på och korsa djurarterna sådär
"I wonder if any successful breeding has happened between humans and chimpanzees, our closest relative."
"Where do you think George Bush 2 came from?"
HAHAHAHAH *dör*
Nej jag tycker att det här kommer säkert att nypa oss i rumpan senare- det finns en orsak till varför hybrider blir sterila naturligt...
Ja verkligen.
Människan är skrämmande i sin strävan att manipulera och roa sig själv med jordens alla arter och levande väsen.
snälla alla - tänk innan ni börjar leva om hur söta och gulliga dessa korsningar är. Det är att våldföra sig på naturen, denna avel med zebra korsningar av alla de slag - och andra liknande fall som sker på människans initiativ. I naturen skulle aldrig dessa arter para sig med varandra. det är vi som leker gud och jag tycker det är Pinsamt helt enkelt att vara människa varje gång jag ser sånt här. både när jag ser de som leker Gud och de som tycker det är sött.
quaggan... är inte det ngn utdöd zebrakorsning?
hmm var det inte Kung Karl den tolfte som gjorde ett försök att rida in älgar?
Har för mig det men kommer inte ihåg exakt.