Hur lägga upp film?

Rosenblad

Trådstartare
Hur lägger man upp en film i Windows Media Player? Filmen visas upp i Quick Time Player när jag för över den från min videokamera till daton.

Snälla hjälp mig, någon :crazy: !
 
Sv: Hur lägga upp film?

alltså jag vill oxå lägga upp filmer så jag hoppas du får svar:)
 
Sv: Hur lägga upp film?

Det flesta Videokamror sparar formet i MOV och det kan inte Mediaspelaren spela upp.

Är det MOV så blir det Quicktime eller ett annat trevligt program som klarar MOV filer
Är det AVI så ska det gå men jag tror inte att det är det formatet.

Återkom gärna och säga vilket format det är-
 
Sv: Hur lägga upp film?

*lånar knapp*
jag förstår inte frågan riktigt heller..

var ska det läggas upp?
Hur ska det läggas upp. (så det visas på en sida) ?
konvertera MOV filen till AVI?
 
Sv: Hur lägga upp film?

Förstår inte riktigt heller men intresse verkar finnas eftersom någon puttade upp tråden :)

Är det själva visningen på datorn som är intresse eller lägga upp den på internet så andra han se den eller vad?
 
Sv: Hur lägga upp film?

Tja då är det som jag skrev innan.
De flesta digitalkameror (Om det är tagen med en sådan) så är det MOV format och då är det Quicktime.

Återkom om det inte är en MOV format eller att du inte får igång det.
 
Sv: Hur lägga upp film?

Panter skrev:
Kan man inte ändra det?

Man kan konventera om MOV till ett annat format men det är inte alltid lätt. Men det går.

Behöver du verkligen det så säg till så ska jag se ad jag kan hitta enkla sätt att göra det.
 
Sv: Hur lägga upp film?

Jag skulle gärna vilja veta hur man gör! Vill lägga in filmen i power point och det funkar inte om man inte ändrar..
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 091
Senast: Lobelia
·
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner...
2
Svar
26
· Visningar
2 329
Senast: Dentaku
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 851
Övr. Hund OK, på lite allmän begäran är här en tråd där vi kan dela och diskutera filmer som visar/påstår sig visa specifika betydelsefulla...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 173
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp