Hur länge letade ni? Köpare säljares marknad?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och dom tre var köpt utan att titta på dom?
Sorry, men det är så främenda for mig, har sett så många dåliga häst köp igenom åren jag kan bara skaka på huvud när jag hör om sånt har.

Men du.....de allra flesta dåliga hästköp är ju faktiskt männsikor som faktiskt både sett och provridit sina hästar. Det vet ju du med som varit med i diskusioner där det kommit upp.
 
39 år köpt 9 avlat fram 1 sålt 6 avlivat 2 har 2 nu ingen köpt utan att se men tre föl så då inte provridit innan av förklarliga skäl, tycker du är lite svajig i ditt resonemang? När blir man hästhandlare?
 
39 år köpt 9 avlat fram 1 sålt 6 avlivat 2 har 2 nu ingen köpt utan att se men tre föl så då inte provridit innan av förklarliga skäl, tycker du är lite svajig i ditt resonemang? När blir man hästhandlare?

Jag borde klassas som det om man går på antal hästar :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 101
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 883
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
13 835
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp