Hur kommer jag åt mina PM?

N

Nutro

Jag har försökt att klicka uppe till höger där det står att jag har meddelanden som ligger och väntar och jag har försökt gå via kontrollpanelen :confused:
Jag får bara upp sidan som säger att "sidan är ej tillgänglig för tillfället..."

kan det vara en inställning på datorn och i så fall vad?

Nutro - som är nyfiken på sina meddelanden, men inte kan komma åt dom... :crazy:

Sv: Hur kommer jag åt mina PM?

Prova då att byta knapp, den till vänster som det står kontrollpanel på. Sen trycker du på llista meddelanden om dessa inte dyker upp själmant, sen kan du se vad du har skickat och vad som kommit in genom att välja mapp själv.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 825
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 205
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar