Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Bara så att den inte släpar i marken eller att han inte kliver på den om man ryggar. Jag har den bara utsläppt på tävlingar eller korta perioder på sommaren. Annars är den flätad och/eller i påse.
Hästen är en quarter och vi ägnar oss åt pleasure/hunter. På bilden har han dock lössvans.
![]()
*kl*
Jag har PRE hästar.
Hingsten är derssyrhäst. Hans svans klipper jag inte. Den klipps möjligtvis i topparna vid behov annars är den helig.
![]()
Stona går enbart som avelsston och klipps enligt traditionen med klippta svansrotar samt lite kortare svans. Empra på bilden har väldigt tjock svans så klippningen gör den mer lättskött kring betäckning och fölnng bla.
![]()
Mitt andra sto har tunnare svans och är tunnare över rumpan, den svansen kommer jag låta växa ut helt enkelt för att hon inte ser bra ut i lippt svansrot.
va? vilka konstiga ideer ska de vara väldigt tjocka och långa eller varför lössvans? vart fäster man den? vill de att de ska va tjocka eller långa?
är det tillåtet?
har du svansen i påse på sommaren??? då kan de ju inte vifta bort flugur, bild?
shiiiit vilken snygging MEN varför har han lindor på alla benen utom vänster fram????
och urk vad fult stona är klippta, hur klipps ston som inte bara är avvelsston då? eller stona är till för avel och hingstarna är till för att ridas på och betäcka?
Ja, hur ser pållarnas svansar ut? In med bilder! Säg gärna vad det är för ras på hästen också samt vilken disiplin ni ägnar er åt.
kl
Bara så att den inte släpar i marken eller att han inte kliver på den om man ryggar. Jag har den bara utsläppt på tävlingar eller korta perioder på sommaren. Annars är den flätad och/eller i påse.
Hästen är en quarter och vi ägnar oss åt pleasure/hunter. På bilden har han dock lössvans.
![]()