Jo men problemet är att åsikterna går isär.Men män måste väl för guds skull få ha åsikter om sina egna jävla kukar?
Om alla män hade haft samma åsikt, att penisar skall lämnas intakta, så hade det ju blivit så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men problemet är att åsikterna går isär.Men män måste väl för guds skull få ha åsikter om sina egna jävla kukar?
Bäraren av penisen och dennes partner.Bättre medicinskt för vem?
Det tycker jag är väldigt arrogant.
Ja. Minst En av de omskurna jag känner upplever det som ett övergrepp.I USA så görs det för att man tror att det är bättre rent medicinskt.
Är det då ett övergrepp där?
Om det visar sig att det var jesus så lovar jag att fästa större vikt vid dina erfarenheter av med eller utan .
Men män måste väl för guds skull få ha åsikter om sina egna jävla kukar? Skulle en snubbe skriva som du gör, men om fittor, skulle nog de flesta tycka att han var en pappskalle.
Den här tråden är ju helt sanslös, man häpnar.
Jesus var omskuren.
Det gör man i USA samt har övnings-BH för små flickor så att de skall vänja sig vid att ha BH och inte försöka att smita undan det.Men alltså, är man rädd för sina barns sexliva så kan man lika gärna börja ge "underlivsdeo" till både flickor och pojkar när de börjar komma upp i puberteten.
Eller rakhyvel som är till för könshår. Och benen på flickor och ryggen för pojkar?
Man kan tycka det.Om man som amerikan inser att man har dåligt sexliv för att man inte är omskuren, så är det väl bara att omskära sig i myndig ålder?
Jag minns dem alla, med eller utan förhud.men jag minns fan inte vem det var.
Ja jo jag ser att du skriver det. För mig gör det ingen skillnad. Du är inte snoppbäraren oavsett.Försöker jag förneka det?
Det jag skriver är att enligt min erfarenhet har mängden förhud ingen betydelse. Läs igen; "enligt min erfarenhet".
Jag känner två personer, muslimer för övrigt, som önskar att deras föräldrar gjort annorlunda.Ja. Minst En av de omskurna jag känner upplever det som ett övergrepp.
Varför tycker du det? [att det är arogant]
Nu vet jag inte vilket kön du föredrar, men om du är hetero-man så har åtminstone jag definitivt träffat och umgåtts med fler penisar än vad du har. Exakt hur det känns kanske är svårt att säga, men en viss begåvad gissning tror jag är möjlig.
Utifrån det har jag dragit slutsatsen att mängden förhud inte har någon betydelse i intima sammanhang.
Men män måste väl för guds skull få ha åsikter om sina egna jävla kukar? Skulle en snubbe skriva som du gör, men om fittor, skulle nog de flesta tycka att han var en pappskalle.
Den här tråden är ju helt sanslös, man häpnar.
Försöker jag förneka det?
Det jag skriver är att enligt min erfarenhet har mängden förhud ingen betydelse. Läs igen; "enligt min erfarenhet".
Det du skrev:
Kan jag inte se som något annat än ett försök att förminska min förhudförkärlek.
Jag citerar niphredil:
Egentligen tycker jag att det är okej att du teoretiserar om hur det känns att ha förhud eller inte. Men lite förmätet är det, och som Niphredil skriver så gör parallellerna man kan dra att det inte ser särskilt sympatiskt ut.
Att föra den här diskussionen utan att trampa för hårt på religiösa tår är svårt nog. Jag är inte beredd att ge upp mitt trumfkort, min livs levande kuk och den erfarenhet jag fått genom åratal av handhavande.
Det är ändå bara en.
Mina manliga partners har absolut kunnat berätta hur det känns.
Bäraren av penisen och dennes partner.
Du skrev också "men om du är hetero-man så har åtminstone jag definitivt träffat och umgåtts med fler penisar än vad du har.". Tänk om en man ansåg sig veta bättre hur det är att ha fitta för att han träffat fler såna än en heterokvinna. Alltså det är ju inte relevant överhuvudtaget.
Så om nån snubbe argumenterar emot dig, när du pratar om din fitta, med motiveringen att hans tjej minsann sagt annorlunda så köper du det som ett rimligt argument?Det är ändå bara en.
Mina manliga partners har absolut kunnat berätta hur det känns.
Jag tycker dessutom att diskussionen om omskärelse och sex är helt oväsentlig. För mig är det fel att skära i friska barn pga föräldrarnas tro, oavsett eventuella fördelar i framtida sexliv. Vill man omskära sig som vuxen är det ju fritt fram så det är ju ett icke-problem.