Hur håller ni

Sv: Hur håller ni

Hmm, jag vet inte hur jag gör, men dom är alltid vita där!:eek:
Lite kladd från tuggben och sånt, men det klipper vi bort, annars är dom alltid vita!
 
Sv: Hur håller ni

Mammas Tova är ju mestadel vit. Iaf när hon är nybadad :D Vi använder Galltvål på tassar/ben och runt munnen i samband med bad, funkar riktigt bra! Lättare med den flytande...
 
Sv: Hur håller ni

Det gäller en dvärgsnaucher så klippa bort skägget går bort:D
 
Sv: Hur håller ni

var in på djuraffären i dag och hittade ett schampo jusst för att få bort det där bruna runt mun och ögon,kanske det kan funka? en liten liten flaska som man ska blanda i del schampo och tre delar vatten.

vet inte om det var det som var gjort av banan eller nått..

själv så letade jag efter schampo åt min hund,som inte är vit,men fanns även passande till han,korthårig,och den var av citron..

fanns banan,citron,äpple,apelsin för olika ändamål,tex långhårig,brunhet runt mun ögon,korthårig,livlös päls,tovig päls m.m
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
30
· Visningar
1 314
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 685
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 256
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 665
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp