Hur göra??

Sv: Hur göra??

*håller tummarna för att det går bra både med fölning och resan, även om du itne kan åka med*

*kl*

har nu tagit mig igeno jag vet inte hur mågna sidor! Sjukt spännande detta :)
Kommer fortsätta följa tråden med spänning :bump:
Hoppas allt löser sig bra..

Vilket ställe!! Såg på ena bilden där de höll i en häst, väggen hade en stor målning! Och vilken pampig entre till ridhuset.
Tänk om man hade fått sätt det stället när det var nytt!
Kan tänka mig att det är ett mkt stor projekt men jisses vad spännande projekt!

Vilket ställe!! Såg på ena bilden där de höll i en häst, väggen hade en stor målning! Och vilken pampig entre till ridhuset.
Tänk om man hade fått sätt det stället när det var nytt!
Kan tänka mig att det är ett mkt stor projekt men jisses vad spännande projekt!

Där är ett sådant rum i varje hörn av stall kvadraten. Tror att det rummet används vid betäckning och för att visa upp hästar för spekulanter. Det ska vara massor av väggmålningar lite var stans på anläggningen. :love:

VILKEN TRÅD!

Jösses, så spännande. Jag ramlade precis över den och har således sträckläst hela tråden den senaste timmen eller så... Därav mina aningen fyrkantiga ögon som kanske missat detta fakta, men när är det tänkt att ni (eller din far istället för dig) ska åka över och titta på stället?

Det låter ju helt overkligt :love:
Samtidigt som det smärtat i hjärtat för dessa hästars skull, när man läser om hur illa ställt det är, om hur veterinären själv betalar medicin, personalen jobbar gratis osv, det verkar ju vara ett anrikt ställe som människor verkligen brinner för.

Hur bråttom är det? Hur snabbt kan ni, om ni efter besök är seriöst intresserade, gå in och köpa upp det? Kanske svårt att svara på, men jag tänker tankar som hur länge räcker fodret, hur länge klarar sig ett så enormt ställe med så många hästar utan några som helst pengar...

Jag hoppas att det går vägen, romantisk optimist som man är! Att det går att göra en lönsam affär utav det och få ett så gammalt vackert ställe att blomstra igen.

Jag har inte läst allt ännu men.....

Ryssland har en stolt historia av att konfiskera egendom.
Så att köpa där kan bli att till slut inte ha något alls.
De skulle plötsligt kunna besluta att allt som ägs av Utlänningar skall tillfalla Ryska Staten.

Jag skulle av politiska orsaker inte våga mig på en sådan affär.

alltså nu bara kryper de i kroppen, förstår sånthär tar ju TID!! men man är ju så nyfiken så man sprickr snart ;)

Kan inte någon vara snäll och lägga upp bilderna på stallarna på t.ex. Pixbox eller någon annan sida. Bilddagboken fungerar inte just nu och jag vill jättegärna se bilderna! :bump:

Skriver ett inlägg för att hitta tillbaka, förstår tyvärr inte hur det fungerar att prenumerera på en tråd.
Håller tummarna jättemassor för att allt ska gå vägen, och är även fascinerad över att det faktiskt finns människor som är intresserade av ett sådant gigantiskt projekt!

Skriver ett inlägg för att hitta tillbaka, förstår tyvärr inte hur det fungerar att prenumerera på en tråd.
Håller tummarna jättemassor för att allt ska gå vägen, och är även fascinerad över att det faktiskt finns människor som är intresserade av ett sådant gigantiskt projekt!

Kicka på -Prenumerera på den här tråden
under Trådverktyg högst upp på tråden mot högerkanten.
Sen bara välja hur ofta du vill ha medelande om att det skrivits något nytt i just den tråden.

:) hoppas du hittar!

Kicka på -Prenumerera på den här tråden
under Trådverktyg högst upp på tråden mot högerkanten.
Sen bara välja hur ofta du vill ha medelande om att det skrivits något nytt i just den tråden.

:) hoppas du hittar!

Eller så går man bara in under kontrollpanelen så ligger alla uppdaterade prenumationstrådar där.

Pappa har inte tid, och nu så kan inte min man åka eftersom vårbruket står för dörren. Det blir nog så att vi åker , han och jag, efter vårbruk och fölning.:idea:

Går det att vänta på det då? Då är det ju kanon, så kan du ju själv få åka dit och uppleva allt, samt ta dem där bilderna som vi alla väntar på :laugh:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama