Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men vissa mentala egenskaper ska alla hundar ha thats it vare sig det är en sällskapshund eller jakthund eller en skyddshund.
en kass mentalitet är när en hund har rädslor är vek, dålig dådkraft, nervös, reserverad, dåligt temprament.
Är det inte Bruks så är det inte hundar enligt PIRU, har du inte lärt dig det än?
Bruksavel, där man inte bryr sig om ranta-runt-i-ringen utan avlar på sunda hundar med ändamålsenlig exteriör och god bruksförmåga.
Jag vet.
Men jag vill fortfarande ha en vetenskaplig förklaring till hur en hunds envishet kan stänga av livsviktiga kroppsfunktioner, likaså en människas. Du sitter väl inte och jämför hundar och människor, det är ju förbjudet?![]()
Va?
I vilken ras vill man inte ha dådkraft?
Okej för att man till vissa ändamål vill ha hund som saknar dådkraft, men som rasvist önskemål?
Jag tycker ser helst att hundkapplöpning inte finns öht.
Så du tror att en hund kan tänka "stackars mig som måste vara ute i kallt väder, dumma matte!"? Vem om någon här förmänskligar hundarna nu då?