Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man reagerar ju olika.Tack! Jag har varit och handlat till mormor och ska snart till henne så ska vi äta middag ihop :-) Xíexie får smärtstillande så nu slipper hon ont iallafall och örterna har kommit idag så det ska hon börja få på en gång.
Nja, orättvist är det väl inte. Huvudsaken är ju att det funkar för dig! Jag har aldrig vågat gå över 200mg eftersom jag blivit väldigt hypomanisk och hittat på en massa idiotiska saker, men det kanske kan vara värt ett försök att prova högre dos när jag väl kommer dit. Jag blir ju på gränsen till hypomanisk vid varje höjning och det brukar gå över efter en vecka så om jag bara kan hantera alla impulsivitet så kanske det funkar med högre dos också, fast tror att jag åt den höga dosen i 2-4 veckor första gången. Allting är så längesedan nu så det är svårt att minnas.
Vaniljbullar är gott, men jag förstår precis vad du menar.Var på Ica och skulle handla frallor och när jag kom dit så var de jag ville ha slut. Har skitsvårt att ställa om i huvudet när sådant händer så blev vaniljbullar så nu sitter jag och mår skitdåligt och känner mig oduglig för att jag inte valde något nyttigt
Jag reagerar ofta väldigt mycket redan på låg dos på det mesta. Men eftersom lamictal alltid slutar att fungera efter en viss tid så funderar jag på om det kanske slutar om jag kommer upp i högre dos, om jag klarar av biverkningarna. Just nu märker jag av höjningen att jag drömmer ännu mer än innan och jag hatar verkligen att drömma! Har nästan alltid sovit utan att drömma men sista månaderna har jag drömt massor nästan varje natt och nästan alltid samma drömmar. Pupillerna är också stora som tefat. Känner mig lite piggare och inget tecken på hypomani ännu iallafall.Man reagerar ju olika.
För mig krävdes ju den dosen för det skulle bli vettigt. Innan dess var stämningsläget fortfarande ganska lågt.
Chop-chopmat? Jag äter nästan alltid för mycket. Har alltid perioder som växlar där jag bara vill ha samma sak att äta eller dricka och nu är det proviva och då blir det väldigt många kalorier bara genom vätska som inte mättar.Vaniljbullar är gott, men jag förstår precis vad du menar.
Jag trillade dit lite igår, åt både chop chopmat, rejäl baugette, en kanelbulle och mjukglass (samt middag men då sallad och kött).
Jag reagerar ofta väldigt mycket redan på låg dos på det mesta. Men eftersom lamictal alltid slutar att fungera efter en viss tid så funderar jag på om det kanske slutar om jag kommer upp i högre dos, om jag klarar av biverkningarna. Just nu märker jag av höjningen att jag drömmer ännu mer än innan och jag hatar verkligen att drömma! Har nästan alltid sovit utan att drömma men sista månaderna har jag drömt massor nästan varje natt och nästan alltid samma drömmar. Pupillerna är också stora som tefat. Känner mig lite piggare och inget tecken på hypomani ännu iallafall.
Chop-chopmat? Jag äter nästan alltid för mycket. Har alltid perioder som växlar där jag bara vill ha samma sak att äta eller dricka och nu är det proviva och då blir det väldigt många kalorier bara genom vätska som inte mättar.
En positiv sak med att äta en massa fel och få ångest för har varit att eftersom jag inte vill åka dit med att skära mig igen så nu har jag slängt alla rakblad!
Aha. Aldrig hört talas omAsiatisk snabbmat som heter chop chop express.
http://www.chopchop.se/start/
Varför kan inte allt bara ta slut
Men inget utav det spelar någon roll så länge jag mår dåligt och det kommer jag att göra resten av mitt liv och jag vill att det tar slutDu är en person som sprider glädje och inspiration här på Buke, och jag är säker på att du gör det i din omgivning med, @Lyan, och att du har många som tycker om dig!
Två djur till som ger livet lite lite mer värt att leva är väl inget konstigt. Jag hade förmodligen gjort samma sak i din situation.Mår fortfarande förjävligt men har iallafall tagit en promenad med hundarna. Går och hoppas på att jag ska bli överkörd eller något. Försöker tänka på att Jackie kanske är dräktig och jag hoppas att hon hinner få ungarna så Dominks uppfödare får se dem. Hon är så stolt över Dominik och har varit så sjuk sista tiden så jag önskar att hon ska få träffa dem. Har också hittat ett vaktelpar som ska flytta hit. Känns lite konstigt att köpa nya djur när jag mår så jäkla dåligt men hur dåligt jag än mår så har jag ju inget val än att fortsätta och vaktlar har jag drömt om länge för jag hade några för en massa år sedan och även om de nog är bland de mest korkade djur på vår planet så är de så himla söta och roliga.
Min lilla Dharma bland marsvinen. Den tufsiga längst ned kommer att ligga sju generationer bakom Jackies kommande bebisar och de två vita till vänster är systrar till Jackies mormors far.
Fast samtidigt så blir det två djur till som det kan gå fel med och som kan bli sjuka. Men jag har verkligen saknat mina gamla vaktlar och de är så charmiga djur. Tanken är att de ska gå ihop med marsvinen men ändå ha ett eget krypin. Jag kommer inte att sikta på kycklingar men om de vill så kommer jag inte att hindra dem och deras uppfödare vill gärna ha bebisar från dem i så fall.Två djur till som ger livet lite lite mer värt att leva är väl inget konstigt. Jag hade förmodligen gjort samma sak i din situation.
Ska du föröska få vaktelungar i framtiden?
Jag hade ju en extra häst nästan ett år när jag inte mådde något vidare
Kul om det blir ungar, och en fin tanke att du hoppas uppfödaren hinner se dem.
Det håller jag tummarna för.
Hoppas det känns lite bättre snart.
Får du i dig någon mat?
Bra - och kram!Har hela dagen gått och önskat att jag inte slängt rakbladen och tagit bort isen. Skulle ha en grej i badrumsskåpet och där under låg två rakblad. Slängde dem också!!!
Har hela dagen gått och önskat att jag inte slängt rakbladen och tagit bort isen. Skulle ha en grej i badrumsskåpet och där under låg två rakblad. Slängde dem också!!!
Heja! Det är bra gjort en dag när du önskar att du haft dem kvar.Har hela dagen gått och önskat att jag inte slängt rakbladen och tagit bort isen. Skulle ha en grej i badrumsskåpet och där under låg två rakblad. Slängde dem också!!!