Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mepiform heter de.Det var någon som nämnde någon typ av plåster som man kunde täcka ärren med. Glömde skriva upp vad de hette och det är så många sidor att gå igenom
Tack, det värmde att få höra att jag varit lite saknad.Åh, vad glad jag blev att du är "tillbaka", @Lyan - har letat etter din tråd utan att hitta den.
Har det gått bra med marsvinhusen, kommer du bli klar med dom innan SM?
Tack, det värmde att få höra att jag varit lite saknad.
Det börjar faktiskt närma sig slutet med husen! Tror att jag är helt klar med drygt hälften och de som är kvar ska "bara" byggas ihop så jag ser att alla delar passar, sedan tas isär, desinficeras, torka och packas. Borde vara helt klar när helgen är slut. Men jäklar vilken resa det har varit och jag är så sönderstressad att jag knappt vet vad jag heter. Samtidigt så har jag ändå hållit på med andra projekt, men allting med marsvinsrummet och lägenheten har fått stå tillbaka så det ser ut som att tredje världskriget har dragit fram och jag skulle inte kunna låta någon gå in i lägenheten utan att skämmas ögonen ur mig, även om jag ändå har lyckats hålla den osnuskig, här är bara väldigt stökigt och dammigt. Ett av de andra projekten är välkommenskyltar formade som marsvin och idag har jag börjat bygga om en transport för jag vet inte om jag kommer att behöva den till SM eller inte och om jag behöver den måste den vara klar då.
Att flera av djuren har varit krassliga gör ju inte saken bättre heller.
Vi var iväg på utställning i lördags också och så trött som jag var då och dagarna efter var rätt obehagligt för jag kunde inte resa mig utan att vara nära att svimma. Jag har också fått magkatarr, krypningar i kroppen och massor av självskador och jag är säker på att allt beror på stressen. Just nu vill jag bara strunta i allting vad SM heter för jag vet hur jobbigt det kommer att vara med allting runt omkring, men själv utställningen ser jag fram emot.
Det hade jag nog fortfarande trott om jag inte hade blivit tvingad till allt detta. Eller tvingad och tvingad, det var ju mitt eget val att börja med husen, men jag kunde verkligen inte förutse att jag skulle få så många beställningar och så kort tid att färdigställa allt på.Och du trodde du var lat för ett tag sedan?
Du, försök ta hand om dig också. Du kanske redan har skrivit det, men när är SM?
Då får du se till att vila efter SM, och ha almanackan oplanerad ett tag framöver. Kryssa dagarna som upptagna bara så du inte kan lägga in sakerDet hade jag nog fortfarande trott om jag inte hade blivit tvingad till allt detta. Eller tvingad och tvingad, det var ju mitt eget val att börja med husen, men jag kunde verkligen inte förutse att jag skulle få så många beställningar och så kort tid att färdigställa allt på.
Försöker ta hand om mig men det är inte lätt för jag är hyperstressad hela tiden. Jag har tagit "ledigt" några gånger, bland annat för en snabbtur till Sweden Rock med killen men det var inte roligt för jag var bara stressad, trött och irriterad så vi åkte hem igen efter bara knappt två timmar. Imorgon ska jag till mamma för midsommarfirande och min bror fyller år (fast vi har bestämt, han och jag, att vi inte fyller år längre nu när vi är över 30 båda två). Hade helst stannat hemma men alla syskonen är där och det är så sällan vi träffas och så vill jag ju fira min bror för han fyller 30år och min andra bror har fixat ett specialsytt babynest med polistema för min bror och hans fru ska få en bebis (så jag ska bli faster ). Och så är en kompis här i stan över helgen så ska försöka hinna träffa henne också. Killen har jag inte hunnit/orkat träffa men vi ska försöka ses innan SM iallafall.
SM är nästa helg. Jag åker på fredagen och kommer hem på måndagen. Och bara därför kom jag på att jag har glömt fixa marsvinsvakt
Har inte velat skriva för jag känner mig jobbig, och jag skäms för att jag har börjat skära mig igen. Har inte skurit på 1,5vecka men nu är jag så jäkla nära att ramla dit igen. Om någon säger "googla inte detta!", varför ska det då vara så svårt att låta bliOi, nu fattar jag varför du inte haft tid att skriva så mycket här på sistonde! Låter som att du kämpat på bra, även om det varit jobbigt.
Spännande med skyltarna, du får gärna posta bilder en gång så vi får se dom.
Hoppast att du hinner med att ha roligt på midsommarfirande och på SM!
Har inte velat skriva för jag känner mig jobbig, och jag skäms för att jag har börjat skära mig igen. Har inte skurit på 1,5vecka men nu är jag så jäkla nära att ramla dit igen. Om någon säger "googla inte detta!", varför ska det då vara så svårt att låta bli
Här är de två första skyltarna Hade inte riktigt kommit fram till exakt var texten och marsvinet skulle sitta ännu
2-3dl är inte så stor blodförlust va?