Kollade fass direkt det började klia men det stod inget om det i biverkningslistan. Lamictal kan ge hudreaktioner så kanske att höjningen av seroquel har förstärkt den. Armarna vet jag ju varför de kliar men det borde inte påverka hela kroppen. Vaknade jätteförkyld men med nässpray och alvedon funkar det. Har varit på loppis med killen och hittade ett bord som jag ska ha i myshörnan hos marsvinen, när jag nu får tid att göra den klar. Den är iallafall invigd för mamma och min brors tjej var här och hjälpte mig måla och sedan kom min syster med fika så då fikade vi i myshörnan
Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag ska fortsätta med husen. Fick ett nytt pussel av mamma i födelsedagspresent.
Jag känner verkligen av höjningen av seroquel, mår mycket bättre psykiskt redan och mindre stressad, men med tanke på hur stressad jag har varit, både psykiskt och fysiskt, nu under jättelång tid så är det kanske inte så konstigt att kroppen flippar ut och blir nedsatt, som ni också säger.
Jag tog blodprover för ett par veckor sedan men har inte fått svar ännu eftersom jag inte har tid hos min läkare förrän nästa vecka, men om det hade varit något fel så borde de väl ha hört av sig tidigare?