Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men har ju sparat ut i två år Ser tio år äldre ut
Får hoppas på det. Har funderat på lugg länge men hela tiden skjutit upp det för att jag varit rädd för just detta. Valde mellan snelugg och den jag gjorde men valde uppenbarligen fel :-( Försökte få den till lite snelugg iallafall men det gjorde det ännu värre så nu är den både ojämn och själva luggen passar inte mitt ansikte
Jag har tagit blodprover många gånger men det visar aldrig något. Vitaminer vet jag inte om de har kollat men har ätit både b-vitamin och d-vitamin utan effekt
Det gick helt okej! Det har ju varit väldigt irriterat från båda håll och de som ska bygga kan inte svenska så bra så jag var ganska orolig men fastighetsägaren var med så det funkade bra. De visade hur de ska bygga, vilket visade sig vara det som blir lättast för mig :-D, och de ska göra det på tisdag. Jag ropar dock inte hej förrän allting är helt färdigt för med tanke på hur de har gjort hittills så är jag mycket skeptisk till att de dyker upp på tisdag, men jag hoppas verkligen det så allt snart äntligen är över!Hur gick det med de som skulle komma och se på nödutgången i dag?
Då ska jag ta upp det med min läkare nästa gång jag träffar henne!De tog massor av prover på mig under ett år men kollade inte b12 förrän jag då efter ett år flyttade och kom till en ny vårdcentral. Hade rejäl b12-brist trots att jag ätit b12. Behövde få injektioner istället. Jag mådde redan dåligt så alla läkare skyllde alla symptom på depression men allt blev mycket bättre efter några injektioner. Så kan vara bra att kolla för att kunna utesluta i alla fall.
Det gick helt okej! Det har ju varit väldigt irriterat från båda håll och de som ska bygga kan inte svenska så bra så jag var ganska orolig men fastighetsägaren var med så det funkade bra. De visade hur de ska bygga, vilket visade sig vara det som blir lättast för mig :-D, och de ska göra det på tisdag. Jag ropar dock inte hej förrän allting är helt färdigt för med tanke på hur de har gjort hittills så är jag mycket skeptisk till att de dyker upp på tisdag, men jag hoppas verkligen det så allt snart äntligen är över!
Det är inte modigt, det är korkat :-( Och det syns verkligen hur otroligt tunt och glest mitt hår har blivit, mycket glesare än vad jag fruktat innan. Det har jag mått dåligt för tidigare men kunnat putta bort men nu kom ju det också tillbaka. Hade håret inte varit så tunt så hade det nog inte sett lika hemskt ut men luggen gör också att mina ögon ser ut att sitta ännu tätare än vad de gör och jag ser allmänt gammal och ful ut
Jag skulle nog också bli lite besviken om någon avbokade sådär. Om det inte var så att bilmekandet var akut och inte kunde vänta av någon anledning.Är jag löjlig som är ledsen för det? Jag tycker nog faktiskt att jag har rätt att vara ledsen och besviken, men eftersom det händer hela tiden och alltid har gjort så känns det som att det bara är jag som överreagerar
Stressa inte för att träffa folk. Sitt inte uppe till över midnatt för att stressa med något. Det är inte bra ens för nån som mår bra generellt - och absolut inte för dig.Jag stressar för att få ihop så vi kan ses (detta har dock bara hänt ett par gånger med denna killen) medans de andra sätter allt möjligt före mig och ställer in.
Nej, det var inte akut som jag fattade det. Han undrade om vi kunde ses imorgon men då ska ju byggjobbarna komma (inte för att jag ska vara med men jag kommer att vara nervös och stressad) och så ska jag ev. ut och gå med en av dem som hörde av sig idag. Med henne kan jag dock aldrig veta för hon ställer ofta in.Jag skulle nog också bli lite besviken om någon avbokade sådär. Om det inte var så att bilmekandet var akut och inte kunde vänta av någon anledning.
Jag skulle vara besviken en stund och sedan skulle jag försöka göra något jag mår bra av, t ex gulla med djuren.
Fast eftersom det händer med flera olika personer vid upprepade tillfällen så känns det som att det är jag som överreagerar. Det verkar som att det är normalt att bryta sådant man har bestämt och att jag är konstig som blir ledsen. Vissa vet jag ju att de med stor sannolikhet ställer in så där tar jag inte lika illa vid mig utan blir bara irriterad om jag har hållit uppe med något annat för att vara med dem.@Lyan Du är inte löjlig alls. Det är klart att du blir ledsen när han ställer in!
Men det här:
Stressa inte för att träffa folk. Sitt inte uppe till över midnatt för att stressa med något. Det är inte bra ens för nån som mår bra generellt - och absolut inte för dig.
När var det du började bli så trött igen? Kan det vara en reaktion på stressen med byggandet i marsvinrummet? Såna saker som är riktigt jobbiga psykiskt kan ofta påverka fysiskt med, mer än man trott...
Du får försöka tänka att det inte gör något om du tar det lugnt ett tag, utan att göra annat än det du orkar och har lust med. Hoppast att du får börja med samtalsterapi snart, som kanske kan hjälpa dig att hantera ångesten och stressen under sådana perioder.... Önskar jag bodde närare dig så jag kunde erbjuda att hjälpa till med något, men får nöja mig med att berätta att jag tänker på dig och hoppast att du mår bättre igen snart!