Hur går det för era 07:or? (forts)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or? (forts)

Ha ha ... visst är det häftigt när man tittar på foton och inser att de inte är små bebisar längre! Snart 2-åringar :)

Oh vilken snygging hon blivit! :love: Men vad är det för stam på henne nu igen? *extremt glömsk*

Inte föl?!:eek:

Just det ja, det var ju den där långbenta gängliga saken som varit föl en gång i tiden.

Om några månader kör löshoppningen igång. Det ska bli så kuuuuuuuuul att åka med sin lilla tvååring!:bump:

Fast undrar just om han tycker att det är särskilt häftigt det här med att hoppa. I hagen finns det diken och små hinder. Som han helst går omvägar runt för att slippa hoppa.:cool:

home.php

Här är min lilla tjej:)

Senast ändrad:

yepp den frysta hingsten vill o SKA jag ha till syria, blir bombis skit bra!:bump:
men den första har jag inte bestämt ännu...något gammelpolskt...med storlek, typ o rörelser.

Ja, tiden går fort när man har roligt. Tänk nästa år vid den här tiden har dom flesta nog suttit upp på sina små pållar.

Min lille kan inte ens få på sig en ponnygrimma längre nu är det storlek cob som gäller fullt ut:)

ponny grimma! Det var länge sen, min har cob och full. 135 i täcken men eftersom jag tycker det är ovärt att köpa massa täcken som hon växer ur och jag redan har MASSOR av större så går hon nu med 155 :D

Men hur ser det ut då? (Bild? :D )
Lotta kan knappt ha vissa 125-täcken för att de hänger som tält på henne, medans andra 115-täcken inte räcker till över rumpan.

Min har också växt ur 125-täckena och ponny grimma :)
Nu är det cob och 135-täcken som gäller!!!
Ska försöka lägga in en ny bild på mitt underverk:laugh:

Jag fick spänna ut Lottas ponny-grimma ett eller två hål i nosgrimman och ett hål över nacken idag. :D

väldans vad stora era måste vara.:eek:
mitt lilla knytt har en ponnygrimma med spännena spända på ca mitten, o 115 täcket passar på längden men är stooort i bogen, har dock en fint omlott 115 som passar bra, emn är lite längre...:grin:

Lotta har problemet att hon är för liten i kroppen, av nån dum anledning. För vilken vanlig ponny är stor i kroppen som en stor häst?
Och sååååå många ponnys finns det ju inte som går runt i tält...?

Nåja, har hittat ett bra täcke i a f.
Ska bara impregnera det....

24886374.jpg

Dålig bild och det ser ut som att täcket hänger fram i bogen, men det gör det inte vanligtvis, faktiskt.

Jo tack!!! Stor kommer hon bli... köpte henne i tro om att hon skulle bli 165 men där fick jag. Hon blir en 170+ häst och jag som bara är 1.62:crazy:

Ni har enna stora bestar ;)

Min plutt har 125-135 i täckena iaf men 155 kommer han nog aldrig komma upp i:)

väldans vad stora era måste vara.:eek:
mitt lilla knytt har en ponnygrimma med spännena spända på ca mitten, o 115 täcket passar på längden men är stooort i bogen, har dock en fint omlott 115 som passar bra, emn är lite längre...:grin:

Hehe, jag kan trösta med att Ariel fortfarande har ponnygrimma. Förmodligen kommer hon fortsätta ha det (förutom med vinterpäls), för hon har ett väldigt litet huvud. Oroar mig bara för att betten jag köpt skall vara för stora (10,5). :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 523
Senast: Lilahnee
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka