Sv: Hur går det för era -05'or #9
Tog BE hösten förra året och tyckte att teorin var den lättaste delen. Uppkörningen var hemsk. 1.5 timme allt som allt, inkl. funktionskontroll, manövreringsbana och körningi trafik. Jag var helt skakis när jag var klar. Min sambo fick köra hem trots att jag hade klarat kortet.
Vi har nu köpt lastbil och jag har ansökt om körkortstillstånd för C-kortet! Nu jäklar.
nu har jag vart på min första BE lektion och nu MÅSTE ni verkligen se till att ta era BE kort!
alltså körprovet är "skit enkelt"! med lite tips från körläraren så blev helt plötsligt allt väldigt enkelt.. nog för att jag behöver öva backningen mer, men nu kan jag lätt säga att teorin var den tyngsta delen av det här körkortet och det är rent sagt urlöjligt att dra på det!!
kom igeeeen nu
Tog BE hösten förra året och tyckte att teorin var den lättaste delen. Uppkörningen var hemsk. 1.5 timme allt som allt, inkl. funktionskontroll, manövreringsbana och körningi trafik. Jag var helt skakis när jag var klar. Min sambo fick köra hem trots att jag hade klarat kortet.
Vi har nu köpt lastbil och jag har ansökt om körkortstillstånd för C-kortet! Nu jäklar.