A
anni0001
Sv: Hur går det för era -05'or #8
men hon kan ju blöta ned sina små tassar eller reva upp sina fina ben juh!!
men hon kan ju blöta ned sina små tassar eller reva upp sina fina ben juh!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad go' han ser ut! Och vilket härligt väder ni har. Här blåser det rakt igenom en, som vanligt...
*kl*
Igår på träningen hade jag en häst som inte riiiktigt ville gå framåt och ta för sig för att komma i bra form. Däremot följde han mej överallt och bröt inte ut i något varv eller försökte gå åt andra hållet. Eva berömde honom och sa att han koncentrerar sig på att lyda och då kan han inte riktigt gå framåt lika bra. Vi tränade lite mer galopp igår och då var han mer framåt. Fattar fint och så rider vi en stor volt, går ut på rakt spår och bryter sedan av. Detta för att han ska bryta av när jag vill och inte när han själv vill.
Galoppen är långt i från någon form men vi jobbar på det. Och det är faktiskt riktigt roligt! Går era i form i galoppen och skritten?
Måste lägga in lite att gnaga på till honom. Vilka träd är ok att tugga/äta på för hästarna?
Hmm, kanske en tur till Småland då, bara inte på morgonen...
Ni har ju förstås rätt båda två, jag borde masa mig upp någon morgon, men usch att vara kamikazepilot det första man gör på dagen.