Sv: Hur går det för era 05r?
Vad kul att det går framåt
Vad kul att det går framåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapplån*
Till alla er som inte börjat rida era ännu, kan ni ge massor av exempel på vad ni brukar göra med era hästar?
Jag har just nu helt stopp på idéer, känner att jag bara tragglar runt med samma tråkiga saker hela tiden och jag har liksom tappat lite av motivationen.. Så, fram med era tips och ge mig och säkert andra lite nya krafter.
Tack, tack!
Vad brukar du göra då? Jag gör inte heller så mycket. Tömkör en hel del just nu, tränar att ha träns och sadel på etc. och går en massa långa promenader i skogen. Sen borstar vi och "myser" och det tröttnar vi aldrig på Varför tycker du att det känns tråkigt med det du gör nu?
ja ha då uppdaterar jag lite då
Igår så lasttränade vi Phigalle. Med hjälp av lina klev han på ,sedan fick han stå där inne och äta sin krafft med baklämmen stängd. I boxen kan han vara själv utan problem men att vara ensam i hagen är mer jobbigt och lite spring och gnäggningar blir det allt.
Då han går ihop med grannenshästar så sadlade vi med den nya sadeln och gick över med honom, ingen reaktion på sadel eller den grästrimmer som grannen andvände. Grannen har en sådan bra uppbindningsplats som vi börjat träna med lite. Tyvärr är den nya sadeln lite för vid men ska köpa en buildup-pad och får hoppas att det räcker.
Lite bilder från gårdagen.