M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi stött på motgångar. Min 05-a(Romance E.Blue Hors Romancier) åkte på en spark i sommarhagen för 2 veckor sen, den träffade så illa att en benbit lossade och patellarleden fick en spricka. Han har stått på Strömsholm i 8 dgr med behandling för infektion i knäleden. Han blev sövd och lederna i knät spolades, benbiten plockades bort och de slipade skelettytan där den lossat. Han är åter hemma sedan i tisdags och mår efter omständigheterna bra. Är pigg, äter bra och går fint på benet. Återbesök om 5v med röntgen. Då kan man se om ledbrosket är ok. Veterinären gav mig gott hopp om att han blir helt bra efter denna vända. Så nu blir det rehabilitering istället för inridning. Vilket inte gör mig någonting bara han får blir frisk!!
Lycka till med rehabiliteringen. Det är ju bara att se det som att han får träna på hantering istället för inridningen just nu, det har du ju ändå igen sen när du ska sitta upp. Hur lång tid skulle det ta trodde vet.?
...varför ska det vara så svårt att ta bra bilder???
Jisses,känns som om alla har kommit så långt med sina hästar.Sitter på dom,skrittar,longerar i alla gångarter mm.
Är det bara jag som inte har börjar träna min häst på det sättet än??
Min är sadel van,lite tömkörd och sen lita miljöträning,tränsvan och lite sånt men något "riktigt"arbete har vi inte gjort än.
Jisses,känns som om alla har kommit så långt med sina hästar.Sitter på dom,skrittar,longerar i alla gångarter mm.
Min är sadel van,lite tömkörd och sen lita miljöträning,tränsvan och lite sånt men något "riktigt"arbete har vi inte gjort än.