Sv: Hur går det för era 05r edition 4
Idag har jag tränat med Cesar för första gången på ett tag. Han var jätteduktig!!
Har tänkt vara lite försiktig med honom ett tag nu, då hans mun kliar så in i h*lvete. Ute i hagen har vi badkar som vi har vatten i, och dessa står på träställningar, men se Bäver Cesar hade varit framme, och tuggat av 2 stycken ben idag, så det var bara att plocka ut allting.
Här om dagen fick han tag på vattenslangen som går till vattenkoppen, och den stog han och tuggade på och drog i, så den fick vi sätta fast bakom en bjälke.
Och idag då vi skulle ut från ridhuset efter träningen, så var det en extremt stor dragningskraft från Cesars mun, till sargen och dörren och allting, Tugga, tugga.
Måste åka och köpa någon leksak som han kan stå och tugga på, och leka med, funderar på en sådan där stor gummiboll, som han kan slänga runt med oxå, Någon som har något förslag på andra bitvänliga leksaker?
Såg att det var en liten tand på väg fram oxå, haha han har ju så söta små minitänder :P Men tror det är dags för tandläkaren att komma ut och kolla tänderna snart igen, trotts att dom blev kollade i oktober.
Nåja tillbka till träningen, Cesar var som sagt jätteduktig!! Positiv och arbetsvillig igen, började med lite hjärngympa i skritten, och gjorde lite sidvärtsrörelser. Och har även travat runt utan draghjälp, och travat på stora mittvolten, och jag har fått använda mina hjälper, och vikthjälper osv. utan att han har lackat ut.
Så är mycket stolt över lill killen.