Sv: Hur går det för era -05r #6
Jag tycker han är väldigt fin
! Skulle jag någonsin skaffa ett halvblod skulle jag vilja ha en utav den modell som din är, den lite kralligare/kraftigare typen. Men jag är ju ponnymännska och gillar just den sortens hästar
Vi har varit iväg på Pay&Jump idag, 40 och 50 cm!
För det första är jag helt *Underbart* glad över att det äntligen går att lasta och åka iväg med honom
allt jobb har lönat sig! han försöker krångla lite när man ska iväg, men på hemvägen går han in direkt.
Vi fick två rosetter med oss hem. Av 8 hinder var 3st plank varav ett "dalmatinplank" som många hästar reagerade. D har aldrig hoppat plank och tittade mkt på dom i första rundan och stannade på dalmatinhindret men gick sedan över (alltså ingen vägran).
Han var lite spänd och seg men vi tog oss runt i blandat trav/galopp och jag tyckte att han var positiv till det hela. Första gången han är iväg så och det var massor av folk, högtalare etc och han skötte sig helbra
Att han blir lite seg är ju förståerligt när det är mkt att titta på runt ikring. Men jag har känslan av att så fort det blir lite högre så skärper han sig, tycker det är roligare och tar i mycket bättre, det är mkt lättare att få ordentlig fart och bjudning på honom då...
Har tyvärrr inga hoppbilder än.
hans sydda knoppar