Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

jag var 5 när jag började på ridskola, när jag var 8-9 fick jag min första
medryttarhäst och när jag var 12 fick jag min ponny som jag har kvar idag(är 17).

Jag satt första gången på en häst när jag var 6 år . Började rida när jag var 7 .

9-10år började jag rida på ridskola men hade vart med en kompis syrra ngr gånger innan=)

*kl*
Har alltid haft häster hemma så hur gammal jag var första gången jag satt på en häst vet jag inte.
Jag fick iaf. min första ponny när jag var fem och började på ridskola när jag var 6, lite omvänd ordning;)

5 år gammal tråd då men ;) började när jag var 12 (är 15 nu)

jag började på ridskola när jag var sju, men red nån gång i bland, från fyra års ålder.

Började på ridskola när jag var 11 år, men hade ridit lite innan det. Köpte första egna hästen när jag var 16 år, är 18 år nu.

Jag börja på ridskola när jag gick i 3an tror jag men då gick jag bara en halv termin.

Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag har ridit hela mitt liv :) Min mamma har fött upp min häst, hon föddes ett år tidigare än jag :P

9-10, är 16 nu och är nybliven hästägare.

jag började rida när jag var 12år :)

Ridit hela mitt liv. Mamma hade hästar så det belv automatiskt att jag fick sitta framför henne på lite skrittrundor :D Fick egen häst när jag var 3. Har film på när jag rider henne. Envisa som synden både hästan och jag:angel:

Haha :love:
Jag var 13 och har nu ridit i lite mer än 1 år :D :angel:

Jag var 3 år när jag fick min shettis. Och jag började rida på henne direkt!;)

Red på ridlekis vid 4 års ålder i ca ett år
Började sedan på ridskola vid 7 och har också haft foderhäst sedan dess. Är tretton.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
159
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: MML
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.