Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag var nog 8 år när jag började rida lite smått på min kusins ponny. började på ridskola när jag var 12 år. men frälst av hästar har jag varit sedan födseln
Började rida på ridskola när jag var 7-8 år. Höll på några år men när kompisarna köpte häst red jag på deras hästar istället. Red på ridskola igen när jag var 19 i ett år ungefär. Började igen när jag var 25 (15 år sedan) och kommer aldrig att komma därifrån. Har redan förberett ridläraren på att det kommer att behöva startas pensionärsgrupper för oss.
Började rida på ridskola när jag var 10, efter 2-3 års hästskötsel på en bondgård i näheter. Min syster hadde egen ponny när jag var 1-2 år, så då fick jag sitta på den och de andra hästarna som stod i det stallet ibland.
satt framför mamma på häst ibland när ja va 3-4 år sen så börja väl rida när ja var sex år. nu är jag 19. haft häst i 6 år.
ja var över hel galen. helt skadad av hästar. nå fel i skallen tror ja. snefödd o fel vaggad.
Jag började när jag var 7 år. Köpte min första ponny när jag var 12. Har gjort några uppehåll i livet men har alltid kommit tillbaka. Fyller 43 om några veckor. Har under tiden haft 6 olika hästar. Har just nu 2. En shettis som jag kör och en New Forest som jag rider.
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.