Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag hade också en sen start. Var 36 när jag började och är fortfarande 36 (i några veckor till). :)

Jag var 4 när jag började rida. Min dotter som nu är 6 började också när hon var 4. :)

Mina föräldrar lånade en ponny till mej när jag var 3, sen fick jag min första egna som 4 åring och sen dess är jag fast, nu är jag 23 :D

Jag började rida när jag var 8 år! Är 22 i år.

jag var nog 8 år när jag började rida lite smått på min kusins ponny. började på ridskola när jag var 12 år. men frälst av hästar har jag varit sedan födseln :love:

Började rida när jag var 7 år, är idag 33! Hu vad åren går:o

Jag va 3.

Började på ridskola när jag var 5.
Fick egen ponny när jag va 6 och första hästen när jag va 12. :)

Nu är jag 17!

Senast ändrad av en moderator:

Började när jag var 9 år. Är idag 34 och håller fortfarande på :)

Började rida som 8 åring och har sedan ridit hela mitt liv. Är nu snart 36.

Började rida på ridskola när jag var 7-8 år. Höll på några år men när kompisarna köpte häst red jag på deras hästar istället. Red på ridskola igen när jag var 19 i ett år ungefär. Började igen när jag var 25 (15 år sedan) och kommer aldrig att komma därifrån. Har redan förberett ridläraren på att det kommer att behöva startas pensionärsgrupper för oss.

Började rida på riktigt när jag var 6 år då vi köpte min första ponny. Är nu 42 så egentligen borde man rida mkt bättre efter alla år:o

Började rida på ridskola när jag var 10, efter 2-3 års hästskötsel på en bondgård i näheter. Min syster hadde egen ponny när jag var 1-2 år, så då fick jag sitta på den och de andra hästarna som stod i det stallet ibland.

Började rida på ridskola när ja va 3, fick egen häst när jag var 6:D är 14 nu , snart 15 :bump:

Jag började rida ordentligt på ridskola då jag var 11, fyller 15 nu i sommar:)

satt framför mamma på häst ibland när ja va 3-4 år sen så börja väl rida när ja var sex år. nu är jag 19. haft häst i 6 år.
ja var över hel galen. helt skadad av hästar. nå fel i skallen tror ja. snefödd o fel vaggad.

Började rida när jag var 4 :)

Jag började när jag var 7 år. Köpte min första ponny när jag var 12. Har gjort några uppehåll i livet men har alltid kommit tillbaka. Fyller 43 om några veckor. Har under tiden haft 6 olika hästar. Har just nu 2. En shettis som jag kör och en New Forest som jag rider.

Började på rdskola när jag var 6 år:p

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
159
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: MML
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.