Hur gå tillväga??

Shettisar

Trådstartare
Låter kanske otroligt löjligt, men jag undrar vad jag behöver uppge vid kontakt med Osteopat?
Sjukdomshistorien eller anledningen till kontakt eller vad?
Behöver jag något intyg från vet?
Hur går de tillväga vid första besök?
Något jag bör tänka på förövrigt?
Jag vet att några tänker ,det får hon väl reda på när hon ringer,visst men jag vill ju kunna förbereda mig så man inte sitter där som en fån :o ;)

Jag kan svara utifrån mina egna önskemål, dels varför du söker hjälp. Om du varit i kontakt med vetrinär för specifik åkomma, vad man gjorde då och resultatet av detta.
Jag vill också veta ägarens uppfattning, hur ev förändringar har sett ut både i miljö och hästens rörelser.

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 018
Senast: Bee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 026
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 268
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar